رعایت نکات مهم در نصب جرثقیل یدک کش

,
اصول نصب جرثقیل یدک کش چیست

اصول نصب جرثقیل یدک کش

اصول نصب جرثقیل یدک کش نکته ای است که باید حتما به آن توجه شود و مساله مهمی است . زیرا نصب جرثقیل یدک کش یک کار کاملا اصولی است که نیاز به تخصص دارد .

نصب این جرثقیل ها بر روی ماشین های حمل مانند نیسان وانت ها و یا برخی کامیونت ها انجام می شود تا به وسیله آن بتوانیم به حمل خودرو ها بپردازیم . به این عمل بکسل کردن و یا یدک کشی می گویند .

تاریخچه استفاده از جرثقیل های یدک کش به سال ها پیش برمی گردد . در زمان جنگ جهانی دوم نیاز به استفاده از جرثقیل های یدک کش به شدت احساس می شد زیرا حمل و جابه جایی تجهیزات جنگی توسط خود افراد انجام میشد که کاری دشوار بود .

جرثقیل های یدک کش وسیله هایی بسیار کاربردی هستند که در تمام کشور های دنیا از آن ها استفاده می کنند . نحوه نصب کردن آن ها هم بسیار با اهمیت است . زیرا اگر نصب جرثقیل یدک کش به صورت اصولی و دقیق انجام نشود ممکن است باعث بروز خسارت هایی در هنگام جابه جایی خودرو شود .

جالب است بدانید که برای یدک کشی خودرو در برخی از کشور های دنیا استاندارد هایی در نظر گرفته شده است . حتی این استاندارد ها در آیین و قوانین رانندگی شان نیز آورده شده است و توضیحات مختصری در خصوص اجزای به کار گرفته شده در یدک کش ها نیز در آن آمده است . همین موضوع بیانگر اهمیت بالای دقت و تخصص در نصب جرثقیل یدک کش می باشد .

می توانیم اینگونه نتیجه بگیریم که با رعایت نکات مهم در نصب جرثقیل یدک کش می توانیم خودرو را با خیالی آسوده تر جابه جا کنیم .

اهمیت این موضوع در زمان جابه جایی و یا حمل خودرو های صفر بیشتر از پیش احساس می شود . زیرا وظیفه ی حفظ خودرو از آسیب در آن لحظه بر عهده فرد حمل کننده می باشد . پس وی می بایست از طریقه صحیح برای نصب جرثقیل یدک کش خود استفاده کرده باشد .

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.