انتخاب جرثقیل یدک کش

سازنده جرثقیل یدک کش خودرو

انتخاب جرثقیل یدک کش

جرثقیل یدک کش وسیله و دستگاهی است که می تواند بر روی ماشین های یدک کش نصب شود . اما برخی از وسیله های نقلیه نیز هستند که می توانیم از آن ها به عنوان یک جرثقیل یدک کش استفاده کنیم . در انتخاب جرثقیل یدک کش باید به چند مورد دقت کنیم .

خیلی مهم است که با توجه به وسیله مورد نیاز به حمل ، بدانیم که از چه وسیله ای به عنوان جرثقیل یدک کش استفاده کنیم ؟

به عنوان مثال اگر قصد حمل یک خودرو سنگین مانند یک تریلر را داشته باشیم نمی توانیم از یک خودرو سبک و کوچک و یا یک جرثقیل یدک کش در ابعاد کوچک استفاده کنیم . در اینجا سوال پیش می آید که کدام وسیله برای استفاده به عنوان یک جرثقیل یدک کش برای ماشین های سنگین مناسب تر خواهد بود ؟

برای پاسخ به این سوال نیاز داریم تا چند فاکتور را در این خصوص در نظر بگیریم . در زیر به چند مورد مهم در این خصوص اشاره می کنیم :

ظرفیت یدک کشی 

در واقع ظرفیت هر جرثقیل یدک کش نشان دهنده حداکثر وزن قابل حمل توسط آن یدک کش می باشد .

 فاصله محوری 

به فاصله بین محور های عقب و جلو در وسایل نقلیه فاصله محوری گفته می شود . یکی از مهم ترین اثرات این امر اعمال کنترل بیشتر بر روی کل وسیله نقلیه می باشد . فاصله محوری هر چه بیشتر باشد به محور عقب وسیله باربر کمتر فشار خواهد آمد پس احتمال این که در این حالت جلوی وسیله ی نقیله بلند شود بیشتر خواهد بود .

سیستم دیفرانسیل

اگر وسیله ای را به عنوان یک جرثقیل یدک کش انتخاب کردید ، این نکته را فراموش نکنید که حتما از نظر دیفرانسیل و همچنین از نظر توزیع صحیح قدرت بررسی گردد .

گاهی پیش می آید که افراد قصد جابه جایی یک وسیله سنگین و حمل آن توسط جرثقیل یدک کش را از یک مسیر شنی دارند . برای مثال این اتفاق در زمان حمل یک قایق ممکن است به وجود بیاید . در این صورت یکی از نیاز های اساسی و مهم شما استفاده از یک سیستم تمام چرخ و یا چهار چرخ می باشد .

 با توجه به نکات بالا باید بر اساس نوع کاربردی که نیاز داریم در انتخاب جرثقیل یدک کش دقت کنیم.

شرکت میکروصنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.