شرکت سازنده جرثقیل

,
بهترین شرکت سازنده جرثقیل کدام است ؟

بهترین شرکت سازنده جرثقیل کدام است ؟

بهترین شرکت سازنده جرثقیل نامی است که به آن دسته از شرکت های تولید کننده انواع جرثقیل اطلاق می شود که با نهایت دقت و تخصص بالا این کار را انجام می دهند . میکروصنعت یک شرکت سازنده جرثقیل یدک کش می باشد .

ساخت جرثقیل تاریخچه بلند مدتی دارد . اختراع اولین مدل ها از این دستگاه به چیزی در حدود 4000 سال قبل بر میگردد . در واقع این مردم مصر باستان بودند که جرثقیل ها را اختراع کردند . به جرثقیل در زبان لاتین CRANE گفته می شود . دلیل آن هم شباهت بسیار زیاد ساختار این دستگاه ها با یک پرنده ماهی خوار گردن دراز می باشد .

ساخت این دستگاه در جایی به فکر مصریان باستان رسید که نیاز به بالا آوردن آب از چاه داشتند . آن ها وسیله ای از جنس چوب ساختند که از تکیه گاه های عمودی – افقی و همچنین بازوی گردان تشکیل شده بود . رفته رفته استفاده از انواع جرثقیل گسترش یافت و به تدریج برای امور دیگری مانند ساختن ساختمان های بلند هم به کارگرفته شد . به این صورت که توسط حیوانات بار کش و یا توسط انسان ها به حرکت در می آمد .

ساخت جرثقیل امروزه به یک صنعت مهم تبدیل شده است که در اکثر کارها به آن نیاز داریم . هر جا که بحث جابه جا کردن قطعات یا ماشین آلات سنگین به میان بیاید ، نیاز به جرثقیل ها هم مطرح می شود . که از هریک با توجه به کاربری که دارد استفاده می کنیم . برای مثال از جرثقیل یدک کش برای جابه جایی و حمل خودرو ها استفاده می شود .

میکروصنعت که یکی از بهترین شرکت های سازنده جرثقیل یدک کش می باشد ، در این امر تجربه زیادی دارد و به کیفیت بالای محصولات تولیدی خود اهمیت زیادی می دهد .

شرکت میکروصنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.