تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر

, ,
تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر

تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر چیست؟

تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر، افراد زیادی برای جابجایی و حمل خودروی خود از یدک کش و یا خودروبر استفاده میکنند که با توجه به میزان حساسیت فرد نسبت به خودروی خود از بین یدک کش و خودروبر یکی را انتخاب میکند. مهم ترین تفاوت یدک کش و خودروبر در نوع حمل خودرو بوسیله این خودرو ها میباشد.

تفاوت ایمنی و سرعت جرثقیل یدک کش با جرثقیل خودروبر مکانیزه چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر گرفتن نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد.

این امر باعث شده است که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد. برای اینکه خودرو در زمان حرکت ثابت بماند و هیچ گونه حرکت اضافی نداشته باشد، لاستیک های خودرو حتما باید توسط زنجیر های فولادی به کفی خودروبر متصل شوند به خصوص برای مسیر های خارج از شهر.

تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر

چرا استفاده از جرثقیل خودروبر مکانیزه ایمن تر است ؟

استفاده از خودرو بر مکانیزه بسیار ایمن تر از نمونه های قبلی میباشد و نوعی حمل و نقل مدرن اتومبیل بحساب می آید و قابلیت های آن از یک جرثقیل یدک کش خودرو معمولی بیشتر است. با استفاده از خودرو بر مکانیزه صاحبان خودرو های لوکس میتوانند با خیالی راحت اتومبیل خود را بصورت کاملا مطمئن و ضمانت شده است محلی به محل دیگر منتقل کند.

تفاوت جرثقیل یدک کش با جرثقیل خودروبر مکانیزه چیست؟

نوع جدیدی از وسایل مربوط به حمل و نقل اتومبیل، جرثقیل یدک کش خودرو بر مکانیزه میباشد که تفاوتی با خودروبر های معمولی که اغلب در گوشه و کنار شهر دیده اید دارد و این تفاوت این است که خودروبر مکانیزه امکان زاویه کفی حمل بار بر اساس وضعیت جاده و هم چنین نیاز راننده بصورت اتوماتیک و با استفاده از جک های هیدرولیکی را دارد.

خودروبر دارای کسی میباشد که خودرو شما را بر روی آن سوار کرده و سپس به سمت مقصد حمل میکند، اما یدک کش بوسیله ی زنجیر و یا سیم بکسل خودروی شما را به انتهای قلاب خودرو یدک کش متصل کرده و تا مقصد بدنبال خود میکشد. واضح است که برای هر گونه جابجایی و حمل خودرو استفاده از خودرو بر نسبت به یدک کش از امنیت بالاتری برخوردار میباشد.

تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر

برای ساخت جرثقیل یدک کش به کجا مراجعه کنیم ؟

برای ساخت جرثقیل یدک کش ، نصب جرثقیل یدک کش میتوانید با بهترین شرکت سازنده جرثقیل در انواع مدل های ، میکروصنعت در ارتباط باشید.

میکروصنعت طراح و سازنده جرثقیل یدک کش هیدرولیک و تمام هیدرولیک برای نیسان و شوگا میباشد. این جرثقیل ها بدون هیچگونه تغییری درشاسی و یا اطاق خودرو نصب میشوند و قابلیت حمل خودرو های سالم و تصادفی را دارند.

شرکت میکروصنعت فعال در زمینه ساخت انواع چرخگیر و همچنین سازنده جرثقیل در انواع مختلف از جمله جرثقیل یدک کش و جرثقیل معمولی می باشد .

خدمات میکروصنعت شامل موارد زیر می شود : 
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.