یک تاریخچه مختصر از ساخت جرثقیل بخار

ساخت جرثقیل بخار

یک تاریخچه مختصر از ساخت جرثقیل بخار

ساخت جرثقیل بخار در واقع ساخت یکی از دستگاه هایی بود که کمک بسیار زیادی به حمل اجسام کرد و به کارها سرعت و قدرت بیشتری هم بخشید . در ادامه قصد داریم ساخت جرثقیل بخار را بیشتر بررسی کنیم و کمی از تاریخچه آن به صورت مختصر و مفید صحبت کنیم .

ساخت جرثقیل یکی از کارهایی بود که باعث شد انجام برخی امور برای انسان آسان تر شود . قرن های زیادی است که بشر از انواع جرثقیل استفاده می کند . البته تمام جرثقیل ها از ابتدا مکانیکی نبودند و برخی از آن ها توسط نیرو و قدرت انسان ها و حیوانات و برخی دیگر نیز توسط نیروی باد و آب کار می کردند .

در قرن شانزدهم و با اختراع ماشین بخار و ورود بشر به موج صنعت ، ساخت جرثقیل های مکانیکی نیز به تدریج رواج گرفت . اولین نوع از جرثقیل های مکانیکی ساخته شده ، جرثقیل های بخار بودند . این نوع از جرثقیل ها در حدود قرن های 18 و 19 ساخته شدند و تقریبا تا پایان قرن بیستم از آن ها استفاده می شد .

ساخت جرثقیل بخار به گونه ای بود که در آن از یک موتور احتراق داخلی یا موتور و یا سیستم های الکتریکی و یا هیدرولیکی استفاده می شد . وجه تمایز این جرثقیل های مکانیکی با جرثقیل های غیر مکانیکی در این بود که توان و قدرت بیشتری برای جابه جا کردن و یا حمل اجسام و یا وسایل داشتند .

اما با این حال باز هم افرادی بودند که همواره استفاده از جرثقیل های دستی و غیر مکانیکی را ترجیح می دادند . دلیل قانع کننده این افراد نیز به صرفه نبودن قیمت جرثقیل های مکانیکی برای آن ها بود . اما همین افراد نیز نمی توانند منکر این مساله شوند که ساخت جرثقیل یدک کش مکانیکی کمک بزرگی به آسان شدن کار ها کرده است .

شرکت میکروصنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.