ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی

,
ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی

 ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی

ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی انواع خودرو های سواری ، خودرو های سنگین و همچنین موتور سیکلت ها یکی از مهم ترین تخصص های شرکت صنعتی میکروصنعت می باشد . این مجموعه با قدرت تمام در زمینه ساخت جرثقیل دارای تخصص می باشد . تخصص بالای این شرکت یکی از خصوصیت های مهم و اساسی آن می باشد که میکروصنعت را از سایر رقبا جدا کرده است .
میکروصنعت متخصص در ساخت انواع جرثقیل اعم از ساخت جرثقیل یدک کش هیدرولیک ، ساخت جرثقیل دستی ، ساخت جرثقیل زنجیری ، ساخت چرخگیر ، ساخت کفی موتور بر و همچنین کفی خودرو بر می باشد . این مجموعه تولیدی هم اکنون ۱۷ سال است که در این زمینه فعالیت می نماید ( از سال ۱۳۸۰ تا کنون ) و محصولات نام برده شده را با بهترین کیفیت تولید می نماید .

ساخت جرثقیل برای انواع خودروها :

ساخت جرثقیل یدک کش در کارگاه تولیدی مجموعه میکروصنعت به گونه طراحی می شود که جهت نصب بر روی تمامی خودرو های یدک کش از جمله زامیاد – نیسان – کاپرا – انواع وانت – پادرا و انواع کامیونت ها مناسب باشد . شرکت میکروصنعت علاوه بر ساخت جرثقیل و چرخگیر خدمات دیگری نیز ارائه می دهد .
این خدمات قابل ارائه شامل نصب و ساخت انواع کفی دوبل شاسی – کمک فنر عقب – تقویت فنر – دکل هیدرولیک و … می باشد . اما نکته ی مهمی که تعهد بالای شرکت میکروصنعت را نسبت به مشتریانش نشان می دهد گارانتی محصولات تولیدی این مجموعه می باشد . میکروصنعت در خصوص فروش هریک از محصولات خود با یک مشاوره رایگان مشتریان را راهنمایی می کند تا همواره تمامی مشتریان بتوانند بهتری خرید را تجربه نمایند .

برای ساخت جرثقیل و سازنده ی جرثقیل میتوانید با راه های ارتباطی میکروصنعت در ارتباط باشید تا دارای بهترین جرثقیل با بهترین کیفیت باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.