ساخت جرثقیل یدک کش حرفه ای

,
ساخت جرثقیل یدک کش حرفه ای

ساخت جرثقیل یدک کش حرفه ای

ساخت جرثقیل یدک کش حرفه ای ،  انواع یدک‌کش چرخ‌گیر دستی، یدک‌کش چرخ‌گیر هیدرولیک، جرثقیل یدک‌‌کش، جرثقیل زنجیری، کفی خودروبر و کفی موتوربر از جمله محصولات این کارگاه صنعتی به‌شمار می‌روند که بدون نیاز به برشکاری و جوشکاری اتاق عقب و به‌صورت پیچ و مهره‌های روی انواع خودروی نیسان، زامیاد، پادرا، کاپرا، خودرو‌های وانتی و کامیونت‌ها قابل نصب هستند.

همچنین ساخت و نصب انواع دکل هیدرولیک، کفی دوبل شاسی، چرخ‌گیر و تقویت فنر و کمک فنر عقب از دیگر خدمات کارگاه تولیدی میکرو صنعت محسوب می‌شوند. ضمنا از ویژگی‌های این کارگاه صنعتی می‌توان به مشاوره، یک‌سال گارانتی و امکان نصب و جداسازی محصولات به صورت پیچ و مهره‌ای اشاره کرد.

نصب جرثقیل یدک کش برای کسانی که میخواهند در زمینه یدک کش موتور ، خودرو ها فعالیت کند میتواند گزینه ی مناسبی باشد ، اگر دقت کنید زمانی که وسط جاده گیر می کنید به یدک کش زنگ می زنید تا خودروی شما را بدون اینکه صدمه ای به آن وارد شود جابه جا کند. اگر میخواهید مشتریان زیادی در این زمینه جذب خود کنید میتوانید با بهترینشرکت سازنده جرثقیل یدک کش ، میکروصنعت در ارتباط باشید تا حرفه ای دیده شوید و همه ی کسانی که دچار مشکل می شوند به شما زنگ بزنند و مشتری های شما افزوده شود.

ساخت یدک کش با میکروصنعت میتواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که کیفیت برایشان مهم است و به قیمت زیاد اهمیت نمی دهند ، میتوانید با راه های ارتباطی زیر برای اطلاعات بیشتر در مورد ساخت جرثقیل یدک کش ، نصب جرثقیل یدک کش در تماس باشید :

آدرس: تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.