ساخت چرخگیر برای خودروهای سبک و سنگین

,
ساخت چرخگیر برای خودروهای سبک و سنگین

ساخت چرخگیر برای خودروهای سبک و سنگین در کارخانه های صنعتی و مجهز صورت می گیرد . شرکت میکروصنعت نیز یکی از شرکت های برجسته در زمینه تولید انواع چرخگیر خودرو می باشد . اگر دقیق تر به صنعت ساخت چرخگیر نگاه کنیم می بینیم که این وسیله بسیار مفید و کار راه انداز می باشد .

روزانه خودرو های زیادی به وسیله چرخگیر ها جابه جا می شوند .

جابه جا کردن خودرو ها به دلیل سنگین بودن آن ها کار آسانی نیست و به همین دلیل هم بود که دستگاه هایی همچون چرخگیر ها و انواع جرثقیل های مخصوص حمل خودرو ساخته شدند . اختراع وسایلی نظیر این ها کار راحتی نیست و نیاز زیادی به طراحی دقیق و اصولی دارد . فکر اولیه ساخت همچین لوازمی کار آسانی نیست .

میکروصنعت نیز با استفاده از اصول دقیق در زمینه ساخت چرخگیر ها و با به کارگیری یک تیم قوی در راستای ساخت انواع چرخگیر و جرثقیل یدک کش خودرو های سبک و سنگین فعال می باشد . دقت به این نکته که خودرو های سبک و سنگین هر یک با توجه به وزنی که دارند نیاز به قدرت خاصی برای کشش دارند .

بنابراین توجه کردن به استفاده از وسایل و قطعات صحیح در ساخت چرخگیر ها بسیار مهم است .

زیرا تعیین کننده میزان قدرت آن می باشد و هر خودرو متناسب با وزنی که دارد برای جابه جا شدن به وسیله و لوازمی همچون چرخگیر ها و یا جرثقیل های یدک کش به خصوص خود نیاز دارد . در این صورت امنیت بیشتری وجود خواهد داشت .

زیرا چنانچه خودرو های سنگین را با جرثقیل های مخصوص ماشین های کوچک حمل کنیم ممکن است کابل جرثقیل پاره شود و جرثقیل و خودرو از هم جدا شده و خسارات زیادی به وجود بیاید . گاهی این خسارات جبران نشدنی و جانی خواهد بود . از این رو توجه به رعایت اصول در ساخت چرخگیر ها بسیار مهم می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.