ساخت چرخگیر به شکل اصولی

فواید ساخت چرخگیر

ساخت چرخگیر به شکل اصولی

ساخت چرخگیر ها باید به شکل اصولی انجام شود . در حقیقت شرکتی که به تولید و ساخت چرخگیر ها در انواع مختلف می پردازد ، باید به رعایت اصول و نکات مهم در هنگام ساخت این وسیله دقت بسیاری نماید . چرخگیر ها را همه ما بار ها و بار ها در کوچه خیابان های شهر مشاهده کرده ایم .

زمانی که خودرویی خراب می شود و یا تصادفی رخ می دهد اگر خودرو یک ماشین سواری در ابعاد و وزن معمول باشد ، یک نیسان مجهز به یکی از انواع یدک کش از جمله چرخگیر و یا جرثقیل یدک کش برای جابه جایی آن مناسب خواهد بود . اما در خصوص خودرو های سنگین و با ابعاد بزرگتر نمی توانیم از یک نیسان یدک کش استفاده کنیم .

ساخت چرخگیر به شکل اصولی

یک نیسان یدک کش که مجهز به چرخگیر و یا جرثقیل می باشد تنها می تواند خودرو هایی با وزن یک خودروی سواری را حمل کند . ساخت چرخگیر و جرثقیل نصب شده بر روی این نیسان ها نیز با توجه به نیروی کششی در حد وزن همین خودرو ها صورت گرفته است .

البته توجه به نیروی کششی تنها نکته ای نیست که در ساخت چرخگیر و جرثقیل باید مورد توجه قرار بگیرید . بلکه عوامل مهم دیگری هم در این خصوص وجود دارد که در نهایت و در صورت عدم توجه به آن ها چرخگیر هایی غیر استاندارد تولید خواهند شد که به شدت بر روی نحوه حمل خودرو ها تاثیر گذارند .

گاهی شاهد این اتفاق هستیم که چرخگیر ها به خودرو حمل شونده آسیب وارد می کنند و حتی در موارد بدتری باعث واژگون شدن این خودرو ها می شوند . دلیل اصلی و مهم این امر نیز چیزی به جز بی توجهی شرکت سازنده چرخگیر و جرثقیل یدک کش در خصوص اصول مهم و اساسی در ساخت چرخگیر ها نمی باشد .

شرکت میکروصنعت فعال در زمینه ساخت انواع چرخگیر و همچنین سازنده جرثقیل در انواع مختلف از جمله جرثقیل یدک کش و جرثقیل معمولی می باشد .

6- ساخت و نصب دکل های هیدرولیک و کف
۷- نصب جرثقیل یدک کش
۸- ساخت چرخگیر موتور
۹- نصب جرثقیل معمولی
۱۰- نصب جرثقیل یدک کش

1- سازنده جرثقیل یدک کش
۲- ساخت جرثقیل معمولی
۳- سازنده چرخگیر
۴- سازنده انواع کفی خودروبر
۵- ساخت کفی موتوربر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.