ساخت چرخگیر های تمام هیدرولیک

,
ساخت چرخگیر های تمام هیدرولیک

ساخت چرخگیر های تمام هیدرولیک در شرکت میکروصنعت ، یکی از مهم ترین خدمات قابل ارائه می باشد .

این نوع از چرخگیر ها یک مزیت بزرگ دارند آن هم این که بدون ایجاد تغییر بر روی شاسی و اتاق خودرو قابل نصب می باشند و کمترین آسیبی به بدنه وارد نخواهند کرد . در ساخت چرخگیر های تولید شده در این شرکت از بهترین قطعات استفاده شده است .

یکی از شرکت هایی که نیاز زیادی به حمل خودرو دارند ، شرکت های تولید کننده خودرو هستند . این شرکت ها به شدت نیازمند وسیله ای بسیار مطمئن برای جابه جایی خودرو های تولیدی خود از محل تولید به محل فروش می باشند . چرخگیر های متصل به نیسان ها و ماشین های مخصوص حمل خودرو بهترین گزینه برای این موضوع می باشند .

چرخگیر های تمام هیدرولیکی یکی از بهترین گزینه ها جهت انتخاب برای جابه جایی و انتقال خودرو های نو ، جدید و لوکس می باشند . دلیل این امر هم این است که چرخگیر ها بدون آسیب رساندن به خودرو و بدنه ی آن می توانند خودروی مورد نظر را تا مقصد مورد نظر حمل کرده و آن را به مکان دلخواه ما انتقال دهند .

عملکرد چرخگیر ها به این شکل است که با قرار گرفتن در زیر چرخ های خودرو ، آن را بلند کرده و به کمک ماشین یدک کشی که چرخگیر بر روی آن نصب گردیده است ، به حرکت در می آید و در نهایت به مقصد مورد نظر منتقل می شود . حال این مقصد با توجه به شرایط می تواند محل فروش خودرو و یا تعمیر گاه در جهت تعمیر خودروی تصادفی باشد .

شرکت میکروصنعت سازنده چرخگیر های تمام هیدرولیک با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن می باشد .

کیفیت مطلوب این ماشین آلات خوشبختانه تا کنون مشتریان وفادار و ماندگاری برای این شرکت به ارمغان آورده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.