تفاوت شرکت های سازنده چرخگیر و جرثقیل

تفاوت شرکت های سازنده چرخگیر و جرثقیل

سازنده چرخگیر و جرثقیل

سازنده چرخگیر و جرثقیل در همه جای جهان وجود دارد . اما سوال اینجاست : چه چیزی باعث ایجاد تمایز میان شرکت های مختلف سازنده چرخگیر می شود ؟ درست است اصلی ترین نکته کیفیت انجام کار است . طبیعی است که کیفیت برای همه ما یک عامل بسیار مهم تلقی می شود . به همین دلیل هم برایمان حائز اهمیت است که هر کدام از این سازندگان ، چرخگیر های خود را با چه کیفیتی تولید می کنند .

چرخگیر ها انواع مختلفی دارند . مجموعه میکروصنعت سازنده انواع چرخگیر می باشد . چرخگیر هایی از قبیل چرخگیر نیسان ، چرخگیر ماشین های دو دیفرانسیل ، چرخگیر تمام هیدرولیک و … . که تمامی آن ها با بهترین کیفیت در این مجموعه تولید و ساخته می شوند . میکروصنعت به رعایت نکات کیفی و بهره گیری از بهترین قطعات در ساخت چرخگیر های خود اهمیت بسیار زیادی می دهد .

دلیل اصلی استفاده از چرخگیر ها جلوگیری از آسیب های احتمالی است که ممکن است به دلیل بکسل کردن به خودرو وارد شوند . منظورمان از خودرو هر دو خودرو است یعنی هم خودروی آسیب دیده و هم خودروی حمل کننده آن . برای مثال یک خودروی سدان طوری طراحی نشده است که بتواند فشار ناشی از کشیدن و حمل کردن یک وسیله سنگین مانند خودرویی دیگر را تحمل کند .

این مساله آسیب زیادی به به هر دو خودرو وارد می کند و حتی گاهی سبب پاره شدن سیک بکسل نیز می شود . از این رو استفاده از ماشین های یدک کش و چرخگیر ها همواره گزینه مناسب تری نسبت به استفاده از سیم بکسل می باشند . میکروصنعت نیز بر موضوع کیفیت ساخت تاکید زیادی دارد . تا بتواند همواره یک سازنده چرخگیر مطرح باشد و از همین طریق از ایجاد مشکل و آسیب به خودرو ها جلوگیری کند .

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.