قیمت ساخت جرثقیل

قیمت ساخت جرثقیل با میکروصنعت

جرثقیل یدک کش به عنوان یکی از گونه های جرثقیل شناخته شده است که همانند دیگر جرثقیل ها وظیفه ی حمل و انتقال و بلند کردن اجسام سنگین را بر عهده دارد . هر جرثقیل در نوبه ی خود برای کاربرد ویژه ای تولید و ساخته شده است . در این مقاله می خواهیم چند نمونه معروف از جرثقیل های موجود را با هم بررسی کنیم و کاربرد آن ها را بیشتر بشناسیم .

یکی از مدل های معروف جرثقیل ها جرثقیل سبد دار می باشد که همه ما بار ها و بار ها آن ها را دیده ایم . از این نوع از جرثقیل در مواردی همچون تعمیرات ، نصب انواع بنر و یا تمیز کردن و شستشو و یا رنگ کردن ساختمان ها استفاده می کنند . همان طور که متوجه شدید این جرثقیل های سبد دار برای مکان های مرتفع بسیار مناسب هستند .

گونه دیگری جرثقیل ها نیز تولید شده اند که به جرثقیل سقفی معروف هستند . عمده مصرف این جرثقیل ها برای مکان هایی است که سقف های کوتاهی دارند و در آن ها امکان استفاده از جرثقیل های ماشینی وجود ندارد . یکی از مکان های مناسبی که در آن از جرثقیل های سقفی استفاده می شود سوله ها هستند .

همانطور که میدانید ساخت جرثقیل قیمت های متفاوتی دارد که میدانید ساخت جرثقیل قیمت های نجومی دارد و هر کسی پی ساخت جرثقیل نیست اما این را باید به شما بگویم که قیمت ساخت جرثقیل با میکرو صنعت با هزنیه ی بسیار پایین انجام می گیرد که یکی از بهترین سازنده های جرثقیل به حساب می آید.

برای اینکه از ساخت جرثقیل آن هم با قیمت بسیار پایین و مناسب را تجربه کنید میتوانید با میکرو صنعت در ارتباط باشید تا بهترین جرثقیل را داشته باشید.

با راه های ارتباطی میکرو صنعت در زمینه ساخت جرثقیل میتوانید در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.