مدل های متنوع ساخت چرخگیر

,
مدل های متنوع ساخت چرخگیر

ساخت چرخگیر ها و جرثقیل های یدک کش در طرح ها و مدل های مختلفی صورت می گیرد . یکی از مدل های متنوع ساخت چرخگیر ها مدل ترکیه ای می باشد . این مدل نسبت یه سایر مدل ها دارای مزایای ویژه ای همچون به حداقل رساندن بیرون روی عقب نیسان های یدک کش و بی نیاز بودن به تعویض سپر جلو در جهت حفظ بیشتر تعادل می باشد .

چرخگیر مدل ترکیه ای دارای سه جک می باشد . این چرخگیر ها کمترین آسیب را به بدنه خودرو های در حال حمل می رسانند . یکی دیگر از انواع چرخگیر ها ، چرخگیر های ایرانی هستند . چرخگیر های ایرانی نیز یکی از بهترین انواع چرخگیر می باشند . مشخصات کلی این چرخگیر ها شامل موارد زیر می باشد :

ساخت چرخگیر ایرانی با جوشکاری به روش Co2 انجام می شود . ساخت شفت ها و لوله ها با رویه های کروم ساخته شده در ترکیه – مجهز به قفل کننده های ایمنی از نو فنری که یکی از بهترین و مطمئن ترین انواع قفل کننده ها می باشند – به کار گیری ورقه هایی با ضخامت بالا در جهت استفاده در بخش نگهدارنده های شاسی – دارای ۴ عدد جک و دو عدد قفل کن جک – دارای شبرنگ های خطر و ….

مشخصات ذکر شده برخی از مهم ترین مشخصات ساخت چرخگیر های مدل ایرانی می باشند . که می تواند نشان دهنده استفاده از بالا ترین استاندارد ها در این خصوص نیز باشد . بنابر این می توانیم بگوییم که هر دو گونه چرخگیر های ایرانی و ترکی جز بهترین چرخگیر های ساخته شده هستند .

مدل های متنوع ساخت چرخگیر

شرکت میکروصنعت یکی از برجسته ترین شرکت های تولید کننده انواع چرخگیر می باشد . ساخت چرخگیر هایی با بالاترین کیفیت و برترین استاندارد ها در این مجموعه صورت می گیرد . پس می توانید با بالا ترین اطمینان چرخگیر و یا جرثقیل یدک کش مورد نیاز خود را از مجموعه تولیدکننده انواع جرثقیل و چرخگیر میکروصنعت تهیه نمایید .

 

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف – دوبل شاسی – تقویت فنرهای عقب – نصب جرثقیل یدک کش – سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش – ساخت جرثقیل – سازنده جرثقیل – ساخت چرخگیر – سازنده چرخگیر – تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.