مزیت ساخت جرثقیل استاندارد چیست؟

, ,
مزیت ساخت جرثقیل استاندارد -شرکت میکروصنعت

مزیت ساخت جرثقیل استاندارد چیست؟

مزیت ساخت جرثقیل استاندارد از حادثه های دلخراش و مرگ و میر مردم در اثر افتادن جرثقیل روی سر و خانه های آنها جلوگیری خواهد کرد. شاید در اخبار یا شبکه های اجتماعی دیده باشید که چندین نفر در اثر سقوط جرثقیل جان خود را از دست داده اند یا اینکه خانه های زیادی تخریب شده اند همه ی این حادثه های دلخراش نشئت از انتخاب نادرست سازنده جرثقیل است.

اگر شما یک سازنده ی جرثقیل مناسب انتخاب کنید هیچوقت این حادثه ها رخ نمی دهد و با خیال راحت میتوانید با جرثقیلتان کار کنید. معمولاً از جرثقیل ها برای حمل خودرو ها ، موتور ها و انواع دیگر جرثقیل برای ساخت و ساز ساختمان ها استفاده می شود که هرکدام روش ساخت مخلف خودشان را دارند و فقط هم تیم حرفه ای که در این زمینه تخصص و تجربه داشته باشد از عهده ی این کار بر می آید.

حادثه ای ناگوار در اثر سقوط جرثقیل : 

در شرق لندن پایتخت انگلیس به دنبال سقوط یک جرثقیل 20 متری یک زن جان خود را از دست داد و این بالابر در محوطه ساخت یک مجتمع ساختمانی در حال کار بوده است که بر روی چند ساختمان و خودرو می افتد و به دو خانه صدمه جدی وارد می کند و شماری از ساکنین آن خانه ها مصدوم می شوند. فیلم ها و تصاویری از این حادثه منتشر شده است که منجر به رعب و وحشت ساکنین آن محله شده است و هنوز هم علت سقوط این جرثقیل مشخص نشده است.

عکس هایی از این حادثه در ادامه مشاهده خواهید کرد :

مزیت ساخت جرثقیل استاندارد - حادثه ی سقوط جرثقیل
مزیت ساخت جرثقیل استاندارد - حادثه ی سقوط جرثقیل در لندن

حتما در انتخاب سازنده جرثقیل دقت کنید!

اگر در انتخاب شرکت سازنده جرثقیل دقت زیادی بکنید صد در صد هیچ کدام از این اتفاقات نخواهد افتاد. مخصوصا جرثقیل هایی که وظیفه ی حمل خودرو یا موتور ها را بر عهده دارند باید جرثقیل را طوری انتخاب کنند که استانداردهای جهانی در آن رعایت شده باشد ، مواد استفاده شده در ساخت آن با کیفیت باشد یعنی از همه نظر بسیار عالی و با کیفیت باشد که هیچ حادثه ای رخ ندهد.

میکروصنعت به عنوان بهترین سازنده ی جرثقیل در شهر تهران شناخته شده است که خودتان با یک سفارش ساخت جرثقیل ، ساخت چرخگیر ، نصب جرثقیل یدک کش میتوانید به این موضوع پی ببرید که ساخت جرثقیل را با بالاترین کیفیت ممکن انجام میدهد تا خسارت های شدیدی به مشتری و وسیله ای که حمل می کند وارد نشود.

ساخت جرثقیل کار هر کسی نیست ، فردی باید این کار را انجام دهد که تخصص و حرفه داشته باشد و اینکه علاوه بر این دو مورد تجربه ی کافی را حتما باید داشته باشد تا بتوانید بهترین جرثقیل را به مشتریانش ارائه دهد.

سازنده ی جرثقیلی که در این زمینه تخصص و تبحر نداشته باشد صد در صد نمی تواند جرثقیل مناسبی به شما عرضه نماید چراکه همان تخصص و رعایت استانداردهای جهانیست که آن شرکت سازنده را بهترین شرکت می کند. پس در انتخاب شرکت سازنده جرثقیل دقت لازم را بکنید. هرچقدر اهمیت بیشتری به این مورد بدهید صد در صد جرثقیل مناسبی هم خواهید داشت.

بهترین شرکت سازنده جرثقیل ایران را بشناسیم!

شرکت های زیادی در کشور ایران در زمینه ی ساخت جرثقیل فعالیت می کنند ولی شرکتی که هم استانداردهای جهانی را بداند و آن را در حین ساخت پیاده سازی کند کمتر پیدا می شود ولی میکروصنعت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان از استانداردهای جهانی پیروی می کند و میتواند جرثقیلی را به شما ارائه دهد که سالهای سال از آن استفاده کنید ، بدون اینکه نارضایتی وجود داشته باشد.

بسیاری از افراد هستند که برای ساخت جرثقیل کارآمد و بسیار با کیفیت به شرکت حرفه ای و با تجربه ای مثل شرکت میکروصنعت واگذار می کنند چراکه این شرکت تمام مراحل ساخت یک جرثقیل را به طور کامل میداند و تخصص هم این کار برای ما آسانتر کرده است. از جمله خدماتی که ما به مشتریان می دهیم خدمات پس از فروش است یعنی اگر جرثقیل شما اشکال کوچکی داشت به ما زنگ بزنید و مشکل را مطرح کنید در یک روز معینی به ما مراجعه کنید و خدمات تعمیر و حتی تعویض جرثقیل را از ما دریافت کنید.

برای سفارش و ساخت انواع جرثقیل ، جرثقیل یدک کش ، ساخت چرخگیر میتوانید با ما در ارتباط باشید. برای تماس با ما روی لینک زیر کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.