میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها

, ,
میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها در زمینه ی ساخت جرثقیل می باشد !

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها ، ساخت جرثقیل در اوایل سالهای خیلی دور بسیار ساده و مبتدی بود ولی بعد از سالها پیشرفت زیادی پیدا کرد و سازنده های جرثقیل زیاد شدند.

ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت کار هر شرکت سازنده ی جرثقیلی نیست باید یک شرکتی باشه که هم سابقه داشته باشد و هم تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشد تا یک جرثقیل با کیفیت و کارایی چند ساله تحویلتون بده تا دو روزه خراب نشود و نیاز به تعمیر نداشته باشد البته یک نکته میکروصنعت بعد از اینکه ساخت جرثقیل را انجام دادند و صحیح و سالم تحویل شما دادند ضمانت به شما میدند و تعمیرات بعد از ساخت جرثقیل را هم به شما مشتریان خوب و عزیز ارائه می دهند.

تغییرات در ساخت جرثقیل از زمانی شروع شد که در صنعت پیشرفت چشم گیری صورت گرفت و ابزار بسیاری از جمله برق ، موتور بخار و یا بسیاری از وسیله های دیگر پیدا شد و باعث رونق در ساخت جرثقیل شد.

تغییرات در ساخت جرثقیل ها بصورت مرحله ای صورت گرفته است به این صورت که در ابتدا به بازوی اصلی جرثقیل برای افزایش برد و دسترسی بازوی کوچک دیگری اضافه شد. در ادامه با استفاده از بهینه شدن در ساختار فولاد و یا بهره گیری از ابزار و وسایل پر قدرت هم چون موتورهای گازوئیلی و الکتریکی روز به روز موجب پیشرفت بیشتر جرثقیل شد.

این تغییرات تا این زمان بصورت روال عادی خود پیش میرفت اما با جلو رفتن زمان و نیاز بیشتر انسان به این نوع ابزار رفته رفته ساخت جرثقیل با پیشرفت سریعتری طی شد و موجب شد ساخت جرثقیل از روشهای ساده و ابتدایی به روشهای پیچیده رسیده و موجب ساخت انواع مختلفی از جرثقیل گردید.

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها  ، برای ساخت جرثقیل با کیفیت و مقاوم کافیه با میکروصنعت که بهترین شرکت سازنده انواع جرثقیل ، سازنده چرخگیر ،سازنده جرثقیل یدک کش در ارتباط باشید.

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.