نصب و ساخت جرثقیل یدک کش

نصب و ساخت جرثقیل یدک کش با میکروصنعت

نصب و ساخت جرثقیل یدک کش جز یکی از تجهیزات مهمی است که در خصوص حمل و جابه جا کردن خودرو های سبک و سنگین که خاموش نیز هستند مورد استفاده قرار می گیرد . جرثقیل یدک کشی که برای خودرو های سبک تر مانند همین خودرو های سواری که همه ما در پارکینگ منازلمان شاهد آن ها هستیم ، عموما بر روی یک خودروی وانت نصب می گردد .

نصب و ساخت جرثقیل یدک کش بر روی نیسان وانت ها عموما در بخش شاسی عقب این خودرو های یدک کش انجام می شود . مزیت اصلی و فوق العاده این یدک کش ها این است که به گونه ای به خودرو های خاموشی که می خواهیم آن ها را جایه جا کنیم نصب می شوند که هیچ گونه آسیبی به خودروی مورد نظر وارد نمی شود و تا رسیدن به مقصد اصلی خودروی شما در سلامت کامل خواهد بود .

جرثقیل یدک کش نام وسیله ای است که همه ما با آن آشنا هستیم . اما جرثقیل یدک کش تنها یکی از انواع مختلف جرثقیل هاست . این نوع پر کاربرد از جرثقیل دارای یراق آلات و قطعات یدکی مخصوص به خود می باشد . یکی از این قطعات سیم بکسل یا کابل جرثقیل یدک کش میباشد.

نصب و ساخت جرثقیل یدک کش را به میکروصنعت بسپارید تا یک جرثقیل یدک کش مناسب و با کیفیت ، استانداردهای روز داشته باشید ، میکروصنعت در زمینه ی نصب و ساخت جرثقیل یدک کش تبحر و تجربه ی خاصی دارد .

میکروصنعت به عنوان بهترین شرکت سازنده انواع جرثقیل یدک کش شناخته شده است که با اطمینان کامل میتوانید برای ساخت و نصب جرثقیل یدک کش با بهترین شرکت سازنده در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با میکرو صنعت :

تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

تلگرام: https://t.me/microosanat

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.