بهترین سازنده جرثقیل

, ,
بهترین سازنده جرثقیل

بهترین سازنده جرثقیل

اگر میخواهید بهترین سازنده جرثقیل در تهران را بشناسید باید به ابزارهایی که در زمان ساخت جرثقیل از آن استفاده می کند  دقت کنید ، هرچقدر شرکت سازنده جرثقیل تخصصی تر باشد و از ابزار ها و تجهیزات مدرن تر استفاده کند میتواند به شما جرثقیلی که سالیان سال بتوانید از آن بدون اینکه یک بار به تعمیرات بروید استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها هستند که در زمینه ی ساخت جرثقیل فعالیت می کنند که می توانید با توجه به معیاری که از یک شرکت دارید شرکت مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه شما را با بهترین شرکت های سازنده جرثقیل در جهان آشنا خواهیم کرد.

شرکت سازنده جرثقیل هیتاچی (HSC)

اسم شرکت هیتاچی ممکن است به گوشتان خورده باشد و اینکه به عنوان برترین شرکت در زمینه ی ساخت جرثقیل فعالیت می کند و در دنیا کمپانی هیتاچی بهترین شرکت سازنده جرثقیل شناخته شده است. این شرکت فعالیتش را از سال 2002 شروع کرده است و لاستیک و چرخ های جرثقیل را با کیفیت بالا تولید می کند.

استفاده از جرثقیل های زنجیری می تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد چون جرثقیل های زنجیر دار کاربرد بیشتری دارند و برای جابجایی خودرو های تصادفی بسیار مناسب هستند و اینکه مطمئن هستند ماشین در مسیر راهی خیابان نمی شود وهیچ آسیبی به خودرو وارد نخواهد شد. در عرصه فروش چرخ و زنجیر رشد چشمگیری داشته است که مارک هیتاچی برای ساخت انواع جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت های سازنده ی جرثقیل از این چرخ هیتاچی برای شما مشتریان استفاده می کنند اما بستگی به مقدار هزینه ای که می خواهید بکنید ساخت جرثقیل شما انجام می شود که چه نوع مارکی برای جرخ های جرثقیل شما استفاده شود.

مطالب پیشنهادی : 

بهترین سازنده چرخگیر

نصب و ساخت جرثقیل یدک کش

ساخت چرخگیر محکم

از دیگر بهترین شرکت های سازنده جرثقیل : لیبهر (leibherr)

از اولین برند های معروف شرکت سازنده جرثقیل میتوان به لیبهر اشاره کرد ، این شرکت به عنوان برترین برند سازنده جرثقیل اشاره کرد ، شرکت لیبهر در آلمان است.

شرکت لیبهر یک کمپانی خصوصی آلمانی است که به علت ساخت جرثقیل با کیفیت و دوام بالا در سر تا سر جهان به عنوان بهترین شرکت شناخته شده است و در بین تمامش رکت سازنده های دیگر معروف است همچنین در بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد. این شرکت سازنده جرثقیل محصولات متنوعی دارد. و در چند سال پشت سر هم موفق به دریافت جایزه بهترین سازنده جرثقیل شده و اولین محصول این کمپانی در سال 1949 بوده است. محصولات این کمپانی شامل جرثقیل متحرک ، جرثقیل های دریایی ، تاور کرین ، جرثقیل های زنجیری و مدل های دیگر جرثقیل را برای فروش تولید می نماید.

در این رابطه بخوانید : نصب جرثقیل یدک کش را به ما بسپارید  ، ساخت جرثقیل یدک کش حرفه ای ، چگونگی ساخت جرثقیل

بهترین سازنده جرثقیل-میکروصنعت

بهترین شرکت سازنده جرثقیل در تهران : میکروصنعت

میکروصنعت به عنوان بهترین شرکت سازنده جرثقیل در بین مشتریان خود شناخته شده است که از استاندارد های ساخت جرثقیل پیروی می کند و اینکه در زمینه های مختلف ساخت جرثقیل فعالیت می کند. ساخت جرثقیل در انواع مختلف با استاندارد های ساخت جرثقیل انجام می شود که می تواند سالهای سال از جرثقیل خود استفاده  کنید.

بسیاری از افراد برای داشتن یک جرثقیل کارآمد و با کیفیت به شرکت میکروصنعت مراجعه می کنند ، شرکت میکروصنعت خدمات پس از فروش را هم به شمتریان خود ارائه می دهد ، یعنی اگر بعد از خرید جرثقیل خود مشکلی پیش آمد می توانید با ما در میان بگذارید تا برای شما در کسری از ثانیه حل کنیم. بسیار از شرکت های سازنده جرثقیل هستند که این خدمات را به شما عزیزان ارائه نمی دهند که باعث نارضایتی شما خواهد شد. پس برای داشتن یک جرثقیل با کیفیت کافیست با ما در ارتباط باشید.

شرکت میکروصنعت در زمینه ی ساخت چرخگیر ، ساخت جرثقیل بدک کش ، نصب جرثقیل یدک کش ، ساخت کابین عقب نیسان ، نصب چرخگیر روی پاترول ، ساخت اسکیت چرخ های عقب فعالیت می کند که این موارد چند نمونه از خدمات میکروصنعت است. تمام خدمات شرکت ما با توجه به استاندارد ها و کیفیت بالا خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می گردد و نیازی نیست نگران این باشید که هر روز باید در تعمیرگاه ها باشید و اینکه نتوانید خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.