جرثقیل یدک کش زنجیری

,
مزایای جرثقیل یدک کش زنجیری میکروصنعت

مزایای جرثقیل یدک کش زنجیری میکروصنعت

جرثقیل یدک کش زنجیری برای جابه جایی و یا حمل خودرو های تصادفی بسیار مناسب است . در حقیقت این جرثقیل ها برای همین منظور ساخته شده اند . جرثقیل یدک کش در دو مدل عمده جرثقیل زنجیری یا همان جرثقیل معمولی و چرخگیر ساخته شده است و مورد استفاده قرار می گیرد . تفاوت این دو در نحوه نصب آنها بر روی خودرو می باشد .

جرثقیل یدک کش زنجیری یا معمولی اصولا به سپر خودرو نصب می شود . سپر بخشی از هر خودرویی است و جز بدنه اصلی آن محسوب می شود . وظیفه اصلی نصب سپر بر روی خودرو ها ایجاد امنیت و اطمینان بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدن بدنه اصلی در زمان اصابت ضربه می باشد . البته بهتر است به این نکته اشاره کنیم که نصب سپر به تنهایی نمی تواند سبب عدم بروز حادثه و یا عدم آسیب رسیدن به بدنه شود . برای مثال در زمان هایی که سرعت بسیار بالاست و تصادفی رخ می دهد دیگر نمی توانیم از سپر توقع داشته باشیم که از آسیب جلوگیری کند .

جرثقیل یدک کش میکروصنعت در هر دو نوع چرخگیر و جرثقیل زنجیری توان جابه جایی خودرو های تصادفی را نیز دارد . و عملا تنها راه جابه جایی خودرو های تصادفی برای باز شدن مسیر حرکت سایر خودرو ها در خیابان در هنگام تصادف ، استفاده از جرثقیل های یدک کش می باشد .

کاربرد جرثقیل یدک کش در حمل خودروی صفر

تنها در زمانی که خودرو قادر به حرکت نیست و تصادفی صورت گرفته است ، نیاز به چرخگیر و جرثقیل یدک کش مطرح نیست . بلکه برای جابه جایی خودرو های صفر و کار نکرده هم از این ابزار ها استفاده می شود . نکته ای که در این جا حائز اهمیت است این است که جرثقیل های یدک کش باید به گونه ای ساخته شوند که در زمان حمل سپر خودروی صفر را دچار خراش و یا آسیب نکنند .

میکروصنعت با ساخت جرثقیل و همچنین ساخت چرخگیر با نهایت دقت ، اصول و نوآوری ، توانسته است از بروز مشکل وآسیب به سپر خودرو ها در هنگام جابه جایی و حمل آن ها جلوگیری به عمل بیاورد .

کاربرد جرثقیل یدک کش در حمل خودروی صفر

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.