جرثقیل یدک کش یا تریلی خودرو بر

, , ,
جرثقیل یدک کش یا تریلی

جرثقیل یدک کش یا تریلی خودرو بر وسیله ای می باشد که برای حمل و نقل و جابه جا کردن خودرو ها در داخل و خارج شهر و یا انتقال آن ها به شهرستان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . جرثقیل یدک کش خودرو بر توانایی جابه جایی خودرو هایی مانند خودرو های صفرخودرو های لوکس و گران قیمتخودرو های فاقد پلاک مناسب می باشد .

جابه جایی خودرو هایی که در بالا نام بردیم بیشتر مخصوص جابه جا کردن خودرو ها از شهری به شهر دیگر می باشد که توسط تریلر های خودرو بر و یدک کش انجام می شود . اما جابه جایی خودرو های تصادفی و یا خودرو های خراب که در داخل شهر انجام می گردد اصولا توسط جرثقیل یدک کش نصب شده بر روی نیسان وانت ها صورت می گیرد .

حمل خودرو توسط جرثقیل یدک کش یا تریلی خودرو اصولا به شکل گروهی می باشد . یعنی تعدادی خودرو را به صورت گروهی با یک تریلر حمل خودرو حمل می کنند . این عمل باعث پایین آمدن هزینه حمل و انتقال خودرو ها از شهری به شهر دیگر خواهد شد . به خصوص در این روز ها که خرید و فروش خودرو به نسبت بالا تر رفته است .

استفاده از جرثقیل یدک کش استاندارد در این روز ها با توجه به استفاده افراد از خودرو های لوکس که هزینه های هنگفتی نیز بابت آن ها پرداخت شده است بسیار مهم می باشد . علاوه بر این استفاده از جرثقیل یدک کش برای امداد رسانی نیز مفید و موثر است . به همین دلیل در زمان هایی که نیاز به جابه جایی خودرو می باشد ، می توانید با کمک یک جرثقیل یدک کش این کار را به راحتی انجام دهید .

نکته مهم و قابل توجه در این خصوص نیز این می باشد که جرثقیل یدک کش مورد نظر طبق استاندارد ها ساخته شده باشد.

 

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف – دوبل شاسی – تقویت فنرهای عقب – نصب جرثقیل یدک کش – سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش – ساخت جرثقیل – سازنده جرثقیل – ساخت چرخگیر – سازنده چرخگیر – تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.