جرثقیل یدک کش

جرثقیل یدک کش به طور عمده در دو نوع موجود است. شامل جرثقیل های معمولی یا همان جرثقیل زنجیری و انواع چرخگیر. در متن زیر قصد داریم تا شما را کمی با انواع مختلف جرثقیل یدک کش آشنا کنیم.

روزانه میلیون ها خودرو در خیابان ها و معابر کشور در حال عبور و مرور هستند. خودرو ها به بخش جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده اند، به طوری که نمی توان زندگی بدون آن ها را تصور کرد.

بخش زیادی از کار ها را می توان به کمک خودرو ها با سرعت و خستگی کم تر انجام داد. با وجود کارایی زیاد خودرو ها، نباید از برخی مشکلات قابل پیش بینی که برای ما ایجاد می کنند، غافل شویم!

فرض کنید در مسیر رفتن به منزل، ناگهان یک ماشین با سرعت زیاد، جلوی شما می پیچد؛ بهم برخورد کرده و تصادف می کنید. سپر ماشین آسیب زیادی می بیند یا مثلاً ماشین شما در میان مسیر خراب می شود و ناگهان موتور آن از کار می افتد.

در چنین شرایطی، باید هرچه زود تر ماشین را به نزدیک ترین تعمیرگاه برسانید. تا مدتی پیش در این شرایط به کمک یک ماشین سالم، ماشین آسیب دیده را تا تعمیرگاه بکسل می کردند.

ولی این کار برای مسافت های طولانی، سخت و خطر آفرین است و برای ماشین هایی که روشن نمی شوند یا سیستم فرمان و ترمز سالمی ندارند، قابل انجام نیست. در این مواقع بهتر است، این کار را برعهده ماشین های مخصوص یدک کشی و امداد خودرو بسپارید.

این خودرو ها با تجهیزات مناسب می توانند خودروی شما را به راحتی و بدون خسارت به تعمیرگاه برسانند. میکروصنعت قصد دارد تا شما را با یدک کش ها، بخصوص جرثقیل یدک کش آشنا کند. پس با ما همراه باشید!

جرثقیل یدک کش و انواع آن

به صورت عمده شرکت میکروصنعت در تولید دو نوع جرثقیل یدک کش فعال می باشد:

جرثقیل زنجیری

جرثقیل زنجیری برای حرکت دادن و حمل خودرو های مختلف با هر اندازه و وزنی مناسب است. طرز استفاده از این جرثقیل ها بسیار ساده و آسان است. به این صورت که به راحتی می توانید تنها با حرکت دادن زنجیر متصل به جرثقیل به صورت عمودی، ماشین ها و خودرو های سنگین را از سطح زمین بلند کنید و آن را آماده جابه جایی کنید.

مهم ترین قطعات تشکیل دهنده جرثقیل زنجیری شامل موارد زیر می باشد:

1 – زنجیر تحت بار

این زنجیر های گالوانیزه شده گرید ۸۰ با کیفیت بالا و تحت لیسانس کشور ژاپن تولید شده اند. زنجیر تحت بار دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

2 – فولاد آلیاژی سخت کاری شده

ساخت قطعات جرثقیل های یدک کش از فولاد یکی از مهم ترین برتری های جرثقیل زنجیری میکروصنعت نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار می باشد.

3 – قلاب ۴ پین با ضامن پهن فولادی

گروه تولیدی میکروصنعت با تولید قلاب های زنجیری ۴ پین نسبت به ایجاد ایمنی بیشتر برای حمل خودرو اقدام کرده است. تولید این قلاب ها از فنر های قوی و ضامنی پهن سبب ایجاد امنیت و آرامش بیشتر افراد در زمان جابه جایی خودرو با جرثقیل زنجیری شده است.

4 – بلبرینگ قفسه دار

میکروصنعت برخلاف دیگر شرکت ها که به دلیل پایین آمدن هزینه های تولیدی و کسب سود بیشتر از رولبربنگ های بدون قفسه استفاده می کنند، با به کار گیری بلبرینگ های قفسه دار عمر مفید جرثقیل یدک کش تولیدی خود را بالاتر برده است.

5 – شفت بزرگ با دنده هزار خاری

شفت های بزرگ با دنده هزار خاری بر خلاف شفت های دنده مارپیچی به شکلی اصلی تر طراحی شده اند و سبب ایجاد استحکام بیشتر شده اند. میکروصنعت در ساخت جرثقیل زنجیری خود از شفت های بزرگ با دنده هزار خاری استفاده کرده است.

چرخگیر

میکروصنعت همچنین سازنده چرخگیر در انواع مختلف می باشد . این چرخگیر ها به بدنه و سپر جلوی خودرو آسیبی وارد نمی کند . چرخگیر ها خودرو را از قسمت لاستیک بلند می کنند و همین باعث می شود که به بدنه آسیبی وارد نشود. چرخگیر ها انواع مختلفی دارند:

معرفی انواع مختلف چرخگیر تولید شده در میکروصنعت:

1 – چرخگیری که توسط نیروی وارده با جک کار میکند.

این چرخگیر ها توسط نیروی جک و اهرم خودرو را بلند کرده و آن را جهت حمل و جابه جایی آماده می کند.

2 – چرخگیر دستی که توسط قرقره عمل می کند.

این چرخگیر ها با استفاده از نیروی قرقره و زنجیر سبب ایجاد فاصله میان لاستیک های خودرو با سطح زمین می شوند.

3 – چرخگیر های نیمه هیدرولیک 

این نوع از چرخگیر ها به دلیل مجهز بودن به پمپ دستی، از موتور ماشین کمک نمیگیرند و در نتیجه به آن آسیبی وارد نمی کنند.

4 – چرخگیر تمام هیدرولیک

چرخگیر های هیدرولیک خود در نوع دوحالته و سه حالته تولید شده اند. نوع دوحالته تلسکوپی به حالت زاویه دار خودرو را بلند می کند. چرخگیر های سه حالته نیز به شکلی یکنواخت تمام قسمت های جلو و عقب خودرو را بلند می کند. چرخگیر های سه حالته برای خودرو های خوابیده و دارای کمک های کوتاه بسیار مناسب است.

جرثقیل یدک کش

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

[/av_textblock]

همه چیز راجع به ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل حرفه ای - میکروصنعت
ساخت چرخگیر برای حمل انواع خودرو
تفاوت بین جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر
بهترین سازنده چرخگیر در تهران

بهترین سازنده چرخگیر در تهران

, ,
بهترین سازنده چرخگیر در تهران بهترین سازنده چرخگیر در تهران ، در خیابان ممکن است به چشمتان خورده باشد که خودروهایی توسط یک نیسان در حال کشیده شدن هستند . اما ممکن است اسمش به گوشتان نخورده باشد که این نیسان ها و وسیله ای که با آن خودرو را میک…
1 پاسخ
  1. سعید جهانگیری
    سعید جهانگیری گفته:

    سلام من اصفهان هستم کجا باید بیام واسه خرید ونصب ؟ قیمت چرخ گیر بهترین مدل چقدره؟ مدل کفی جرثقیل چقدره؟ 09133170602

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.