ساخت جرثقیل با استاندارد های روز

, ,
ساخت جرثقیل با استاندارد های روز

ساخت جرثقیل با استاندارد های روز

استاندارد های مختلفی در زمینه ساخت و نگهداری جرثقیل ­وجود دارد که مهم ترین آن ها متعلق به کشور های آلمان و ایالات متحده آمریکا میباشد. ساخت جرثقیل با استاندارد های روز را میتوانید با میکرو صنعت تجربه کنید تا بهترین جرثقیل را داشته باشید.

استاندار DIN

موسسه ملی استاندارد آلمان که از سال 1917 آغاز بکار کرده و استانداردهای آن امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و با بیش از 30000 عنوان استاندارد تقریبا تمامی جوانی تکنولوژی را در بر میگیرد. این استاندارد جزو سخت گیرانه ترین استاندارد هاست.

با توجه به پیشگام بودن آلمان در ساخت جرثقیل با استاندارد های روز در جهان و تولید بالای شرکت های آلمانی استاندارد DIN مرجع اکثر تولید کنندگان جهان میباشد. از جمله استاندارد های پرکاربرد در زمینه ساخت جرثقیل میتوان به DIN15018 در زمینه ساخت سازه و مکانیکال و DIN EN 12944-4 در ساخت و حفاظت در برابر خوردگی، موثر است.

استاندار ساخت جرثقیل ASME

انجمن مهندسان مکانیک آمریکا که از سال 1880 بنیان گذاشته شد و ساخت جرثقیل با استاندارد های روز دارد که از آن جمله میتوان به ASME B30.B30.2 در استاندارد جرثقیل ها اشاره کرد.

استاندارد طراحی جرثقیل CMAA

استاندارد های cmaa مجموعه کاملی از نحوه طراحی، نیرو ها و پارامترهای موثر در طراحی و ساخت، ضرایب اطمینان، موارد ایمنی، تست ها و تعمیر و نگهداری و … را در چندین جلد ارائه میدهد. این مجموعه یکی از کامل ترین استاندارد های موجود جهان در زمینه تخصصی جرثقیل و تجهیزات جا به جایی مواد می ­باشد.

 معمولا استاندارد DIN کاربرد بیشتری در ساخت جرثقیل با استاندارد های روز  در ایران دارد اما برخی از مشتریان من جمله شرکت نفت و صنایع وابسته آن تمایل بالاتری به رعایت استاندارد CMAA در تجهیزات جرثقیل ها خریداری شده دارند.

برای ساخت جرثقیل با استاندارد های روز میتوانید با میکرو صنعت در ارتباط باشید تا بهترین جرثقیل را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.