ساخت بزرگترین جرثقیل جهان

,
ساخت جرثقیل تلسکوپی

ساخت جرثقیل تلسکوپی برای جابه جا کردن اجسامی که به راحتی با دست قابل حرکت و جابه جا کردن نیستند بسیار مفید بوده است . شاید با دیدن توربین های بادی بزرگ و سنگین این فکر به مغزتان خطور کند که پره های به آن سنگینی چگونه جهت نصب شدن بر روی پایه های توربین هدایت شده اند ؟

اگر نام سنگین را بر روی این پره ها می گذاریم به این دلیل است که وزنی در حدود سیصد و شصت و چهار تن دارند و بلند کردن و جابه جایی آن ها کاری به شدت سخت و حتی نشدنی است . اما به وسیله ی ساخت جرثقیل های قدرتمند این امکان در حال حاضر وجود دارد که بتوانیم به راحتی اجسامی به این سنگینی را جابه جا کنیم .

ساخت جرثقیل تلسکوپی

یکی از جرثقیل هایی که توانایی بلند کردم اجسام سنگینی مانند همین پره هاس سیصد تنی را دارد جرثقیل Liebherr LTM 11200-9.1 می باشد .البته اگر بخواهیم این جرثقیل را دقیق تر بررسی کنیم ، بهتر است بگوییم که Liebherr LTM 11200-9.1 توانایی جابه جا کردن اجسامی با سه برابر وزن سیصد تن را نیز دارد . یعنی این جرثقیل به راحتی اجسامی در حدود نهصد تن را بلند می کند .

پس بی دلیل نیست اگر به این جرثقیل نام بزرگترین و قویترین جرثقیل ساخته شده در جهان را بدهیم .

LTM 11200-9.1 یک جرثقیل تلسکوپی است . این غول بزرگ توانایی جابه جا کردن وزن هایی در حدود یک وال آبی بالغ را دارد . به همین دلیل هم لقب قدرتمند ترین جرثقیل جهان را به آن داده اند .

اما شاید مایل باشید تا در خصوص حداکثر ارتفاع Liebherr LTM 11200-9.1 نیز آگاهی پیدا کنید . ساخت جرثقیل تلسکوپی به گونه ای است که قادر است تا ارتفاع صد متری از سطح زمین اجسام را بالا ببرد .

این قابلیت هم توسط وجود اهرم هشت تکه و تلسکوپی مخصوص بر روی این جرثقیل تنومند به وجود آمده است .

 

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف – دوبل شاسی – تقویت فنرهای عقب – نصب جرثقیل یدک کش – سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش – ساخت جرثقیل – سازنده جرثقیل – ساخت چرخگیر – سازنده چرخگیر – تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.