ساخت جرثقیل حمل خودرو با میکرو صنعت

,
ساخت جرثقیل حمل خودرو با میکرو صنعت

ساخت جرثقیل حمل خودرو با میکرو صنعت

ساخت جرثقیل یدک کش ، کفی خودرو بر ، ساخت چرخگیر ، کفی موتور بر و … همگی جز تولیدات مجموعه میکروصنعت می باشند . تخصص ما در خصوص ساخت جرثقیل های مخصوص حمل و نقل خودرو های مختلف می باشد که به جرثقیل یدک کش معروف هستند . حمل خودرو های صفر و نو و یا حمل و نقل و انتقال خودرو های تصادفی توسط جرثقیل های یدک کش انجام پذیر است .

اگر بخواهیم در مجموع به کاربرد جرثقیل ها اشاره کنیم این کاربرد بسیار زیاد است . حال می خواهیم به چند مورد از آن ها اشاره کنیم که می تواند شامل حمل و جابه جایی انواع پالت ، انواع کانکس انواع چیلر و همچنین جابه جایی و حمل انواع دستگاه های سنگین صنعتی باشد . اما یکی از پر کاربرد ترین مصارف جرثقیل ها در زمینه ی حمل خودرو می باشد .

جرثقیل ها حمل خودرو

در ساخت جرثقیل های مخصوص حمل خودرو باید به نکات ظریفی دقت شود مثلا این که هر جرثقیل باید با توجه به وزنی که قرار است تحمل کند تجهیز شده باشد تا در زمان انجام عملیات ضرری به وسیله مورد نظر وارد نکند . این موضوع در خصوص ساخت جرثقیل های حمل خودرو نیز اهمیت ویژه ای دارد . به خصوص اگر این خودرو ها صفر و لوکس باشند . چرا که قیمت و ارزش بالاتری به نسبت سایر خودرو ها خواهند داشت .

با توجه به قیمت دلار در حال حاضر و به دنبال آن بالا رفتن قیمت خودرو و قطعات آن ، نگهداری از خودرو شخصی به امری بسیار مهم تبدیل شده است . از این رو دقت در انتخاب جرثقیل یدک کشی که بتواند به خوبی خودروی ما را حمل کند و آسیبی به آن وارد نکند از مسائلی است که بسیار قابل توجه افراد می باشد . میکروصنعت یک شرکت معتبر در خصوص ساخت جرثقیل های خودرو بر یا همان جرثقیل های یدک کش می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.