ساخت جرثقیل در انواع مدل ها

, ,
ساخت جرثقیل در انواع مدل ها

ساخت جرثقیل در انواع مدل ها

ساخت جرثقیل در انواع مدل ها ، برای ساخت جرثقیل در اندازه های مختلف میتوانید با میکروصنعت که در این زمینه فعالیت می کند ، میکرو صنعت طبق استاندارها ساخت جرثقیل را انجام می دهند.

ساخت جرثقیل را میتوانید به میکرو صنعت بسپارید در صورتی که میخواهید خودروی خود را حمل کنید و به بخش دیگری ببرید میتوانید با میکرو صنعت که در این زمینه فعالیت می کند انجام می دهد.

میکرو صنعت بهترین خدمات در زمینه ساخت جرثقیل و سازنده جرثقیل انجام می دهد.

ساخت جرثقیل یدک کش ، کفی خودرو بر ، ساخت چرخگیر ، کفی موتور بر و … همگی جز تولیدات مجموعه میکروصنعت می باشند . تخصص ما در خصوص ساخت جرثقیل های مخصوص حمل و نقل خودرو های مختلف می باشد که به جرثقیل یدک کش معروف هستند . حمل خودرو های صفر و نو و یا حمل و نقل و انتقال خودرو های تصادفی توسط جرثقیل های یدک کش انجام پذیر است .

تغییرات در ساخت جرثقیل ها بصورت مرحله ای صورت گرفته است به این صورت که در ابتدا به بازوی اصلی جرثقیل برای افزایش برد و دسترسی بازوی کوچک دیگری اضافه شد.

این تغییرات تا این زمان بصورت روال عادی خود پیش میرفت اما با جلو رفتن زمان و نیاز بیشتر انسان به این نوع ابزار رفته رفته ساخت جرثقیل با پیشرفت سریعتری طی شد و موجب شد ساخت جرثقیل از روشهای ساده و ابتدایی به روشهای پیچیده رسیده و موجب ساخت انواع مختلفی از جرثقیل گردید.

برای ساخت جرثقیل بهترین سازنده جرثقیل با بهترین متد روز را انتخاب کنید تا یک جرثقیل دون هیچ ایراد و مشکلی را داشته باشید بنابراین میتوانید میکروصنعت که سازنده بهترین جرثقیل هاست را انتخاب کنید.

با راه های ارتباطی میکروصنعت در ارتباط باشید : 

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.