ساخت جرثقیل در صنعت ساخت و ساز

,
ساخت جرثقیل در صنعت ساخت و ساز

ساخت جرثقیل در انواع مختلف انجام می شود . دو نوع از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین انواع جرثقیل های ساخته شده ، جرثقیل های مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز و جرثقیل های یدک کش خودرو می باشند . 

میکروصنعت سارنده جرثقیل یدک کش خودرو و سازنده چرخگیر ها در انواع مختلف می باشد .

جرثقیل های مخصوص صنعت ساختمان سازی و سازه ، ماشین های مرتفعی هستند که به طور موقت برای پروژه های مختلف نصب شده و پس از پایان پروژه قطعات مختلف آن را از هم جدا می کنند . این جرثقیل های مخصوص ساختمان سازی از بخش های مختلفی تولید شده اند . مهم ترین بخش های آن طناب ، قرقره و کابین جرثقیل می باشند .

جرثقیل های مخصوص حمل و نقل و جابه جایی در خصوص سازه ها ، یک ماشین مکانیکی ساده می باشند که با توجه به مزیت ها و امکاناتی که دارند می توانند بار هایی را جابه جا کنند که یک انسان به صورت طبیعی توانایی بلند کردن آن را هم ندارند چه برسد به جابه جا کردن آن ها . به همین دلیل از این جرثقیل های بزرگ عموما در خصوص جابه جایی و بلند کردن اجسام سنگین استفاده می شود .

در خصوص ساخت جرثقیل یدک کش خودرو نیز باید بگوییم که یک انسان در حالت عادی توانایی بلند کردن یک خودرو را ندارد . حال فرض کنید صاحب یک خودروی سنگین مانند یک کامیون باشید و این کامیون در میان جاده دچار خرابی شود . در این شرایط جابه جایی این خودرو بسیار سخت تر می باشد . یک جرثقیل یدک کش وسیله ای است که می تواند در مواقع مشابه به ما کمک کند .

در ساخت جرثقیل یدک کش هم همانند جرثقیل های جابه جا کننده در صنعت ساختمان سازی از قرقره و طناب استفاده شده است . اما تفاوت این ها در میزان تحمل وزن و کشش هر یک می باشد .

فقط کافی است با مشاوران میکروصنعت تماس بگیرید و از خدمات ما در زمینه ساخت چرخگیر و انواع جرثقیل یدک کش بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.