ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت

, ,
ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت

ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت

ساخت جرثقیل در اوایل سالهای خیلی دور بسیار ساده و مبتدی بود ولی بعد از سالها پیشرفت زیادی پیدا کرد و سازنده های جرثقیل زیاد شدند.

در خیابان ها چند باری مشاهده کردید که جرثقیل ها یا موتور جابه جا می کنند یا در حال جابه جایی ماشین و دیگر وسایل هستند اما تا حالا فکر کردید که چجوری ساخته شدند ؟ 

در اینترنت کلمه ی ساخت جرثقیل را که جست و جو کنید کلی نحوه ی ساخت جرثقیل با انواع وسایل را براتون میاره که میبینید چقدر سخت ساخته میشوند ، حالا فکر کنید این ساخت با استفاده از وسایل واقعی و آهن آلات ساخته شوند وای چقدر سخت 😨

ولی میکروصنعت یک شرکت سازنده جرثقیل مقاوم و با کیفیت است که مطمعن ترین شرکت سازنده انواع جرثقیل به حساب میاد.

اگر نیاز به جرثقیل داشتی حتما با شرکت سازنده اش در ارتباط باش تا یک جرثقیل مناسب و با کیفیت عالی دو دستی تقدیمت کنن آخ آخ فک نکنی ازین الکیا میگما نه نه یه جرثقیل واقعی بهت تحویل میدن کافیه مدل جرثقیلت را بهشون بگی تا برات همون جور که خواستی تحویلت بدن.

ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت کار هر شرکت سازنده ی جرثقیلی نیست باید یک شرکتی باشه که هم سابقه داشته باشه و هم تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشه تا یک جرثقیل با کیفیت و کارایی چند ساله تحویلتون بده تا دو روزه خراب نشه و نیاز به تعمیر نداشته باشه البته یک نکته میکروصنعت بعد از اینکه ساخت جرثقیل را انجام دادند و صحیح و سالم تحویل شما دادند ضمانت به شما میدند و تعمیرات بعد از ساخت جرثقیل را هم به شما مشتریان خوب و عزیز ارائه می دهند.

برای ساخت جرثقیل با کیفیت و مقاوم کافیه با میکروصنعت که بهترین شرکت سازنده انواع جرثقیل ، سازنده چرخگیر ، سازنده جرثقیل یدک کش در ارتباط باشید.

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

1 پاسخ
  1. زانیارمحمدی
    زانیارمحمدی گفته:

    دستگاه چهارکشو یونیک میخوام جک چپ و راست
    باتشکر ۰۹۳۹۶۰۶۲۲۸۲اینم شمارمه بهم جواب بدین

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.