ساخت چرخگیر با متد جدید

, ,
ساخت چرخگیر با متد جدید

ساخت چرخگیر با متد جدید

ساخت چرخگیر با متد جدید ، استفاده از چرخگیر ها نوعی بکسل به حساب می آید و به دلیل برتری در روش حملی که دارند و آسیب کمتری که به خودرو وارد می کنند ، اصولا دارای قیمتی بالاتر از بکسل زنجیری هستند . چرخگیر ها در دو نوع اصلی نیمه هیدرولیک و تمام هیدرولیک ساخته شده اند .

شرکتی که به تولید و ساخت چرخگیر ها در انواع مختلف می پردازد ، باید به رعایت اصول و نکات مهم در هنگام ساخت این وسیله دقت بسیاری نماید .

گاهی شاهد این اتفاق هستیم که چرخگیر ها به خودرو حمل شونده آسیب وارد می کنند و حتی در موارد بدتری باعث واژگون شدن این خودرو ها می شوند . دلیل اصلی و مهم این امر نیز چیزی به جز بی توجهی شرکت سازنده چرخگیر و جرثقیل یدک کش در خصوص اصول مهم و اساسی در ساخت چرخگیر ها نمی باشد .

میکروصنعت یکی از بهترین برندهای سازنده چرخگیر و سازنده جرثقیل یدک کش در ایران میباشد.

میکرو صنعت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد بنابراین اگر چرخگیر را به شما  تحویل داد و بعدها خرابی و مشکلی پیش آمد به راحتی چرخگیر را تعمیر و اگر قطعاتش نیاز به تعویض و یا تعمیر داشت ، تعمیر را به سرعت و به راحتی انجام میدهد.

بنابراین میتوانید برای اینکه از خدمات میکرو صنعت بهره مند شوید با شماره های ذکر شده با میکرو صنعت ارتباط برقرار کنید.

ساخت چرخگیر به صورت حرفه ای تخصص میکرو صنعت است که به سرعت و با کیفیت و با در نظر گرفتن استاندارها ساخت چرخگیر را انجام میدهد.

بنابراین میتوانید برای ساخت چرخگیر با بهترین سازنده چرخگیر یعنی میکرو صنعت ارتباط برقرار کنید.

مطالب بیشتر : 

ساخت چرخگیر در انواع مدل ها 

نصب چرخگیر روی انواع خودرو ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.