ساخت چرخگیر با میکرو صنعت

,
ساخت چرخگیر با میکرو صنعت

ساخت چرخگیر با میکرو صنعت

بعضی وقت ها این اتفاق برای ما پیش می آید که لاستیک خودروی شخصیمان پنجر می شود ، خود من در جاده چالوس بودم و داشتم با خیال راحت به رانندگیم ادامه میدادم که توجهم به چرخ جلو ماشینم جلب شد و دیدم که چرخم داره پنچر میشه سریع زدم کنار و درمونده بودم که چیکار کنم اونم تو اون جاده از بد شانسیمم اون روز جاده خلوت بود و از هر کسی کمک میخواستم یا وسایل کم داشت یا یه مشکلی داشت.

دیگه مجبور شدم بگردم سراغ جرثقیل که بتونه ماشینمو ببره و بتونم برم که چرخشو درست کنم و برم سراغ کارم.

حالا هی بگرد دنبال جرثقیل دیگه تو اینترنت یه سرچ کوچیک زدم و دیدم سایت میکرو صنعت را آورده دیگه دلو زدم به دریا شمارشو گرفتم شاید باورتون نشه ولی در عرض 20 دیقه چرخگیر شیک و با کلاسی جلوم اومد و گفت اومده که ماشینمو ببره به نزدیکترین تعمیرگاه واقعا لذت بردم از این سرعتشون خیلی عالی بود.

حالا نگم براتون از خدماتش رو ماشینم حتی یه خط هم نیوفتاد با دقت و ظرافت انقدر خوب کار می کرد که واقعا لذت بردم واقعا از انتخابم راضی بودم .

خیلی عالی بود خلاصه دیگه منو رسوند به نزدیکترین تعمیرگاهی که میشناخت و رفتم که حساب کنم اصن یه قیمتی گفت که نزدیک بود شاخ دربیارم واقعا قیمتاش نسب به جاهای دیگه عالی بود و بسیار ارزون خیلی خیلی خوب بود.

خدمات میکرو صنعت

حالا نگم براتون از خدمات دیگش ، خدمات دیگش اینه که ساخت چرخگیر هم انجام میده کسایی که نیاز داشته باشن میتونن با میکرو صنعت در ارتباط باشن و یه چرخگیر سفارش بدن تا بهترین چرخگیر دنیا را میکرو صنعت براشون درست کنه و تحویلشون بده.

اره دیگه میکرو صنعت واقعا بهترین جرثقیل ها و چرخگیر ها را میسازی طبق استانداردها تحویلتون میده.

خلاصه میتونین به سایت میکرو صنعت برید و از خدماتش استفاده کنید و واقعا بهره مند بشید.

میکروصنعت یکی از بهترین برند های سازنده چرخگیر و سازنده جرثقیل یدک کش در ایران می باشد. محصولات دارای گارنتی تعویض و تعمیر رایگان می باشند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.