ساخت چرخگیر با کیفیت مرغوب

, ,
ساخت چرخگیر با کیفیت مرغوب

ساخت چرخگیر با کیفیت مرغوب توسط میکروصنعت

حتما تا کنون در بزرگراه ها و خیابان های شهر به ماشین های ارتفاع دار یا به اصطلاح ماشین های با کمک فنر های کوتاه برخورد کرده ایم . این خودرو ها به دلیل نزدیک بودن بدنه آن ها به سطح زمین ، ممکن است دچار مشکلاتی شوند . برای مثال در صورت بروز مشکل و روشن نشدن خودرو و نیاز به حمل آن ها توسط چرخگیر و یا جرثقیل ممکن مشکلاتی در حمل  آن ها داشته باشیم .

برای توضیح و شرح چرایی آن اتفاق می توانیم بگوییم که خودرو در زمان حمل به شکل زاویه دار از قسمت چرخ های جلو بر روی یک سطح شیب دار قرار می گیرد ، پس در نتیجه قسمت انتهایی خودرو به سطح زمین نزدیک تر خواهد شد . شاید این موضوع برای خودرو های عادی مشکلی ایجاد نکند اما برای خودرو های خوابیده با کمک های کوتاه قطعا مشکل ساز خواهد بود .

ساخت چرخگیر با کیفیت مرغوب توسط میکروصنعت که یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه نیز می باشد . و همواره در تولید و ساخت چرخگیر ها و جرثقیل های یدک کش خود به دنبال تولید بهترین محصول با رعایت نکات علمی و اصولی دقیق می باشد .

ساخت چرخگیر با کیفیت مرغوب را میتوانید به دستان کاربلد کارکنان میکروصنعت بسپارید ، میکروصنعت در زمینه ساخت :

برای ساخت چرخگیر با کیفیت مرغوب  توسط شرکت سازنده چرخگیر میکروصنعت در ارتباط باشید تا بهترین چرخگیر را از نظر کیفیت و قیمت داشته باشید.

راه های ارتباطی با شرکت سازنده چرخگیر میکروصنعت :

آدرس: تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

تلگرام: https://t.me/microosanat

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.