علت ساخت چرخگیر تمام هیدرولیک

علت ساخت چرخگیر تمام هیدرولیک

ساخت چرخگیر تمام هیدرولیک

ساخت چرخگیر تمام هیدرولیک یکی از خدمات مجموعه میکروصنعت می باشد . چرخگیر ها وسیله ای مطمئن برای جا به جا کردن خودرو ها هستند . استفاده از چرخگیر ها نوعی بکسل به حساب می آید و به دلیل برتری در روش حملی که دارند و آسیب کمتری که به خودرو وارد می کنند ، اصولا دارای قیمتی بالاتر از بکسل زنجیری هستند . چرخگیر ها در دو نوع اصلی نیمه هیدرولیک و تمام هیدرولیک ساخته شده اند .

حتما تا کنون در بزرگراه ها و خیابان های شهر به ماشین های ارتفاع دار یا به اصطلاح ماشین های با کمک فنر های کوتاه برخورد کرده ایم . این خودرو ها به دلیل نزدیک بودن بدنه آن ها به سطح زمین ، ممکن است دچار مشکلاتی شوند . برای مثال در صورت بروز مشکل و روشن نشدن خودرو و نیاز به حمل آن ها توسط چرخگیر و یا جرثقیل ممکن مشکلاتی در حمل  آن ها داشته باشیم .

برای توضیح و شرح چرایی ان اتفاق می توانیم بگوییم که خودرو در زمان حمل به شکل زاویه دار از قسمت چرخ های جلو بر روی یک سطح شیب دار قرار می گیرد ، پس در نتیجه قسمت انتهایی خودرو به سطح زمین نزدیک تر خواهد شد . شاید این موضوع برای خودرو های عادی مشکلی ایجاد نکند اما برای خودرو های خوابیده با کمک های کوتاه قطعا مشکل ساز خواهد بود .

از این رو مجموعه صنعتی میکروصنعت به طراحی ، تولید و ساخت چرخگیر تمام هیدرولیک پرداخته است . تفاوت این چرخگیر ها در این است که با حرکت سه حالته خود تمام بخش های ابتدایی و انتهایی خودرو را به طور متوازن و هم سطح بلند می کند تا دیگر بدنه انتهایی خودرو های خوابیده دچار صدمه نشوند و افراد بتوانند با خیالی آسوده خودروی دلخواه خود را با هر ارتفاع دلخواه جابه جا کنند .

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.