ساخت چرخگیر محکم

ساخت چرخگیر محکم

یکی از شرکت هایی که نیاز زیادی به حمل خودرو دارند ، شرکت های تولید کننده خودرو هستند . این شرکت ها به شدت نیازمند وسیله ای بسیار مطمئن برای جابه جایی خودرو های تولیدی خود از محل تولید به محل فروش می باشند . چرخگیر های متصل به نیسان ها و ماشین های مخصوص حمل خودرو بهترین گزینه برای این موضوع می باشند .

میکروصنعت نیز با استفاده از اصول دقیق در زمینه ساخت چرخگیر ها و با به کارگیری یک تیم قوی در راستای ساخت انواع چرخگیر و جرثقیل یدک کش خودرو های سبک و سنگین فعال می باشد . دقت به این نکته که خودرو های سبک و سنگین هر یک با توجه به وزنی که دارند نیاز به قدرت خاصی برای کشش دارند .

بیشتر بخوانید  :

ساخت چرخگیر برای خودروهای سبک و سنگین 

مزایای ساخت چرخگیر

یک چرخگیر محکم با میکروصنعت

بنابراین توجه کردن به استفاده از وسایل و قطعات صحیح در ساخت چرخگیر ها بسیار مهم است .

زیرا تعیین کننده میزان قدرت آن می باشد و هر خودرو متناسب با وزنی که دارد برای جابه جا شدن به وسیله و لوازمی همچون چرخگیر ها و یا جرثقیل های یدک کش به خصوص خود نیاز دارد . در این صورت امنیت بیشتری وجود خواهد داشت .

میکرو صنعت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد بنابراین اگر چرخگیر را به شما  تحویل داد و بعدها خرابی و مشکلی پیش آمد به راحتی چرخگیر را تعمیر و اگر قطعاتش نیاز به تعویض و یا تعمیر داشت ، تعمیر را به سرعت و به راحتی انجام میدهد.

پس با اطمینان کامل بهترین چرخگیر را با متد روز داشته باشید و با راه های ارتباطی زیر با میکروصنعت در تماس باشید:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰۶۶۲۶۱۲۹۹

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.