میکرو صنعت ، سازنده جرثقیل یدک کش خودرو

سازنده جرثقیل یدک کش خودرو باید به مسائل مهمی در این زمینه توجه داشته باشد . ساخت جرثقیل های یدک کش اگر به درستی انجام نشود ممکن است در زمان جابه جایی و حمل خودرو ها دچار واژگونی خودرو شود که این قضیه باعث آسیب شدید به خودرو خواهد شد . پس شرکت های سازنده جرثقیل یدک کش و سازنده چرخگیر باید توجه ویژه ای به این بخش از کار داشته باشند .

میکروصنعت یک شرکت سازنده جرثقیل یدک کش است که یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه نیز می باشد . و همواره در تولید و ساخت چرخگیر ها و جرثقیل های یدک کش خود به دنبال تولید بهترین محصول با رعایت نکات علمی و اصولی دقیق می باشد .

انواع خودرو های یدک کش

خودرو های یدک کش انواع مختلفی دارند و زمانی که نام خودرو های یدک کش به میان می آید همه ما به یاد ماشین هایی مانند خودرو های امدادی و جرثقیل های حمل خودرو می افتیم که جرثقیل یدک کش و یا چرخگیر بر روی آن ها نصب شده اند . در صورتی که جالب است بدانید برخی از خودرو های لوکس نیز به عنوان یدک کش قابل استفاده اند .

تعجب نکنید ! خودرو های لوکسی مانند پورشه پانامرا ، بی ام و Gran Turismo ، هیوندای Veracruz و … توانایی یدک کشی اجسامی مانند خودرو های دیگر ، کابین ، قایق و… را دارند . در واقع یدک کشی را می توانیم به عنوان یکی از کاربرد های این خودرو های لوکس در کنار دیگر کاربرد های آن ها در نظر بگیریم .

انواع خودرو های یدک کش

مشتریان هیچ گاه در نگاه اول به یک پورشه پانامرا آن را به عوان یک یدک کش بسیار با قدرت نمیبینند . شاید دلیل این موضوع لوکس بودن و گران بها بودن آن خودرو باشد . اما نکته قابل توجه در خصوص پورشه پانامرا این است که این خودرو می تواند وسیله ای تا وزن در حدود 5000 پوند را یدک کشی کرده و آن را به دنبال خود حمل کند !

با توجه به قدرت 430 اسب بخاری این خودرو و همچنین دارا بودن شتاب 1 تا 100 چهار ثانیه ای ، دیگر توانایی یدک کشی اجسام سنگین در خصوص پورشه پانامرا تا این اندازه عجیب نخواهد بود .

شرکت میکرو صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده و با رعایت استانداردهای لازم اقدام به ارائه خدمات زیر مینماید.

ساخت و نصب دکل های هیدرولیکی و کف
دوبل شاسی
تقویت فنرهای عقب
نصب جرثقیل یدک کش
سازنده جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش
ساخت جرثقیل
سازنده جرثقیل
ساخت چرخگیر
سازنده چرخگیر
تعمیر دکل های هیدرولیکی