سازنده جرثقیل یدک کش

یک شرکت سازنده جرثقیل یدک کش همواره باید به نکات مهمی در ساخت و تولید انواع جرثقیل جهت جابه جایی و حمل و نقل خودرو ها در ابعاد و وزن های گوناگون توجه داشته باشد . در اصطلاح به انواع چرخگیر و جرثقیل زنجیری ( معمولی ) جرثقیل یدک کش گفته می شود .

همانطور که می دانیم مهم ترین وظیفه ی جرثقیل های یدک کش جابه جایی خودرو ها بدون آسیب رساندن به بدنه و یا شاسی آن هاست . بنابر این طراحی این جرثقیل ها در شرکت های سازنده جرثقیل یدک کش باید به درستی انجام شود .

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را در زمینه تولید انواع جرثقیل و چرخگیر به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

میکروصنعت طراح و سازنده جرثقیل یدک کش هیدرولیک و تمام هیدرولیک برای نیسان و شوگا میباشد. این جرثقیل ها بدون هیچگونه تغییری درشاسی و با اطاق خودرو نصب میشوند و قابلیت حمل خودرو های سالم و تصادفی را دارند.

جرثقیل یدک کش میکروصنعت به دلیل کشویی بودن مال بند آن خودروهای تصادفی بدون چرخ را نیز در سریعترین زمان ممکن جابجا میکند . تمامی محصولات دارای گارانتی از یکسال ضمانت تعویض و تعمیر رایگان برخوردارند.

شرکت میکروصنعت فعال در زمینه ساخت انواع چرخگیر و همچنین سازنده جرثقیل در انواع مختلف از جمله جرثقیل یدک کش و جرثقیل معمولی می باشد .

خدمات اصلی میکروصنعت :

6- ساخت و نصب دکل های هیدرولیک و کف
7- نصب جرثقیل یدک کش
8- ساخت چرخگیر موتور
9- نصب جرثقیل معمولی
10- نصب جرثقیل یدک کش

1- سازنده جرثقیل یدک کش
2- ساخت جرثقیل معمولی
3- سازنده چرخگیر
4- سازنده انواع کفی خودروبر
5- ساخت کفی موتوربر

سازنده جرثقیل یدک کش
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.