فواید ساخت جرثقیل یدک کش

, ,
فواید ساخت جرثقیل یدک کش - میکروصنعت

فواید ساخت جرثقیل یدک کش

حتما در سطح شهر با جرثقیل های یدک کش که در حال کشاندن یک خودرو یا موتور هستند برخورد کرده اید و از فواید ساخت جرثقیل یدک کش و وجود آن مطلع شده اید. میدانید که چقدر وجود جرثقیل های یدک کش پر فایده است.

فکرش را بکنید اگر جرثقیل های یدک کش نبودند چه اتفاقی می افتاد؟ شما باید ساعات زیادی را در کنار جاده یا خیابان معطل می شدید تا دوستتان یا یکی از اعضای فامیل می رسیدند تا به شما در جابجایی خودرویتان کمک کنند.

با ساخت جرثقیل یدک کش می توانید به افرادی که در سطح شهر خودرویشان دچار مشکل می شود و دیگر قادر به حرکت نیستند کمک کنید. در ادامه از دیگر فواید ساخت جرثقیل یدک کش شما را آگاه می کنیم حتما همراه ما باشید.

با فواید ساخت جرثقیل یدک کش آشنا شوید!

ساخت جرثقیل یدک کش به صورتی است که تجهیزاتی برای حمل خودرو را شامل می شود و اغلب بر روی شاسی عقب خودروهایی مثل وانت پیاده سازی می شود.

جرثقیل یدک کش اصولا هم برای موتور و هم برای ماشین ها طراحی میشوند. هیچگونه آسیبی به سپر و جلوبندی خودروها وارد نمی شود بنابراین با خیال راحت از خدمات جرقیل های یدک کش استفاده کنید.

اگر در خودروی شما وسط خیابان دچار مشکل شد یا اینکه وسط مسافرت خودرو دچار خرابی شد لازم نیست نگرانی داشته باشید جرثقیل یدک کش به راحتی خودروی شما را بدون اینکه خرابی دیگری برای خودرویتان پیش بیاید ، شما را به نزدیکترین تعمیرگاه می رساند.

از دیگر مزایای ساخت جرثقیل یدک کش می توان به انواع کاربرد های آن اشاره کرد که شامل :  چرخ‌گیر دستی، یدک‌کش چرخ‌گیر هیدرولیک، جرثقیل یدک‌‌کش، جرثقیل زنجیری، کفی خودروبر و کفی موتوربر میشود.

مطالب پیشنهادی: 

مزیت ساخت جرثقیل استاندارد چیست؟

ساخت جرثقیل با قدرت بالا

فواید ساخت جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش برای انواع خودرو ها

ساخت جرثقیل یدک کش روی انواع خودروی نیسان، زامیاد، پادرا، کاپرا، خودرو‌های وانتی و کامیونت‌ها قابل نصب هستند بدون اینکه نیاز به برشکاری و جوشکاری اتاق عقب باشد. البته این کار از عهده ی شرکت میکروصنعت بر می آید که با سالها سابقه این دانش را کسب کرده است که بدون برش دادن اتاق عقب وانت جرثقیل یدک کش را به راحتی نصب کند.

هر نوع خودرویی که داشته باشید میتوانید ساخت و نصب جرثقیل یدک کش را با هزینه ی بسیار مناسبی انجام دهید و از خدمت رسانی به مشتریان خود لذت ببرید.

اگر  هم می خواهید در حیطه حمل موتور سیکلت فعالیت کنید ، میتوانید از خدمات طراحی و ساخت جرثقیل یدک کش موتوربر ما استفاده کنید. در هر حیطه ای که خواستید فعالیت کنید ما در آن زمینه به شما عزیزان خدمات ارائه میدهیم.

همچنین برای ساخت جرثقیل یدک کش استانداردهای بین المللی را رعایت میکنیم تا شما عزیزان بدون اینکه مشکلی برای جرثقیل یدک کش پیش بیاید از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

همه چیز راجع به ساخت جرثقیل مختلف

ساخت جرثقیل در انواع مدل ها

سفارش ساخت جرثقیل یدک کش استاندارد

ساخت جرثقیل یدک کش با استاندارد های بین المللی و به روز باعث می شود که بتوانید جرثقیل را از نظر کیفیت و کارایی داشته باشید. شرکت میکروصنعت با سالها سابقه ای که دارد کاملا تجربه ی این را دارد که برای ساخت جرثقیل یدک کش شما از چه ابزار آلات و تجهیزاتی استفاده کند.

ساخت جرثقیل ، ساخت چرخگیر ،ساخت کابین عقب نیسان، نصب چرخگیر روی پاترول، ساخت اسکیت چرخ های عقب از انواع خدمات دیگر شرکت ماست.

از خدمات دیگر شرکت میکروصنعت می توان به ارائه یکسال گارانتی و امکان نصب و جداسازی جرثقیل یدک کش توسط خود فرد اشاره کرد. تا اینجا با فواید ساخت جرثقیل یدک کش آشنا شدید حالا می توانید برای سفارش جرثقیل یدک کش اقدام کنید و با ما در ارتباط باشید.

1 پاسخ
  1. احمد
    احمد گفته:

    سلام. برای ساخت و نصب جرثقیل یدک کش با شما همکاری کردیم و واقعا راضی ام! ممنون ازتون!
    فقط یه سوالی داشتم تا چند وقت محصولاتتون خدمات پس از فروش داره ؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.