چگونگی ساخت جرثقیل

ساخت جرثقیل چگونه انجام می شود ؟

چگونگی ساخت جرثقیل طی مراحلی پیچیده صورت می گیرد. جرثقیل سازه ای ابتدایی و ساده می باشد گرچه مراحل ساخت پیچیده ای دارد در ادامه چگونگی  ساخت جرثقیل را برایتان توضیح خواهیم داد.

در ابتدا ساخت جرثقیل بسیار ساده صورت می گرفته است. به این صورت که جرثقیل های اولیه از یک بازو با قابلیت گردش همراه با دو تکیه گاه عمودی و یک تکیه گاه افقی و یک وزنه برای حفظ تعادل بوده است. این طرز ساخت تا حدود قرن شانزدهم تقریبا به همین صورت بوده است. و تغییر زیادی در آن صورت نگرفته بوده است. تغییرات در ساخت جرثقیل از زمانی شروع شد که در صنعت پیشرفت چشم گیری صورت گرفت و ابزار بسیاری از جمله برق، موتور بخار و یا بسیاری از وسیله های دیگر پیدا شد و باعث رونق در ساخت جرثقیل شد.

مراحل ساخت جرثقیل چگونه است ؟

تغییرات در ساخت جرثقیل ها به صورت مرحله ای صورت گرفته است به این صورت که در ابتدا به بازوی اصلی جرثقیل برای افزایش برد و دسترسی بازوی کوچک دیگری اضافه شد. در ادامه با استفاده از بهینه شدن در ساختار فولاد و یا بهره گیری از ابزار و وسایل پر قدرت همچون موتور های گازوئیلی و الکتریکی روز به روز موجب پیشرفت بیشتر ساخت جرثقیل شد.

این تغییرات تا این زمان به صورت روال عادی خود پیش می رفت اما با جلو رفتن زمان و نیاز بیشتر انسان به این نوع ابزار رفته رفته ساخت جرثقیل با پیشرفت سریع تری طی شد و موجب شد ساخت جرثقیل از روش های ساده و ابتدایی به روش های پیچیده رسیده و موجب ساخت انواع مختلفی از جرثقیل گردید.

در حال حاضر تعداد زیادی جرثقیل ساخته شده است که در اینجا به دو مورد آن اشاره می کنیم : 

جرثقیل های آویز: به این نوع جرثقیل جرثقیل های سقفی زنجیری نیز گفته می شود. جرثقیل های آویز در زمانی کاربرد دارند که فضای کافی وجود نداشته باشد.

جرثقیل های سقفی: این نوع جرثقیل نوع دیگری از انواع جرثقیل می باشد که بیشتر در ساخت سوله های خرپایی کاربرد دارد. کاربرد کلی این جرثقیل به صورت انتقال بار در جهات مختلف افقی و عمودی است.

انواع دیگری از جرثقیل شامل جرثقیل های طره ای، دروازه ای، خودرویی، بازویی و… می باشد.

مطالب پیشنهادی : 

ساخت جرثقیل یدک کش مناسب

ساخت جرثقیل یدک کش محکم

ساخت جرثقیل سقفی

چگونگی ساخت جرثقیل-میکروصنعت

ساخت جرثقیل را به هرکسی نسپارید ! 

ساخت جرثقیل را نباید به هرکسی بسپارید ، زیرا ممکن است شرکتی که برای ساخت جرثقیل انتخاب می کنید کارش را بلد نباشد و جرثقیل مد نظرتان را به بدترین شکل ممکن تحویلتان بدهد ، البته ساخت جرثقیل کار هرکسی نیست زیرا باید از ابزار آلات پیشرفته و حرفه ای استفاده شود تا بتوان بهترین جرثقیل را به مشتری تحویل داد. شرکت های سازنده ی جرثقیل در سطج تهران به وفور مشاهده می شود. باید شرکتی را انتخاب کنید که در این زمینه تجربه ی فراوانی داشته باشد. تجربه در این زمینه بسیار مهم است. پس در انتخاب ساخت جرثقیل مد نظرتان دقت کنید.

برای ساخت جرثقیل میکرو صنعت در ارتباط باشید ! 

اگر شما عزیزان به دنبال یک شرکت خوب هستید میتوایند با ما در ارتباط باشید. شرکت میکروصنعت با استفاده از ابزار آلات و تجهیزات به روی میتواند بهترین جرثقیل را به شما تحویل دهد.

اگر کیفیت و قیمت برای شما مهم است لازم نیست جای دوری بروید کافیست با ما در ارتباط باشید. میکروصنعت در زمینه ی ساخت جرثقیل در انواع و افسام مختلف و کارایی های متقاوت فعالیت می کند.

میکروصنعت در زمینه های دیگری هم فعالیت می کند که شامل موارد زیر می شود :

میکروصنعت به عنوان بهترین شرکت ساخت جرثقیل میتوان نام برد چون در این زمینه چندین سال تجربه کسب کرده است و میداند که پیچ و خم ساخت یک جرثقیل چیست.

همچنین میکروصنعت بعد از تحویل جرثقیل شما در زمینه ی تعمیرات و خدمات پس از فروش را به شما ارائه میدهد اگر مشکلی برای جرثقیل شما پیش بیاید میکروصنعت آن را حل خواهد کرد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.