یکی از مهم ترین فواید ساخت چرخگیر ها

فواید ساخت چرخگیر

فواید ساخت چرخگیر چیست؟

ساخت چرخگیر ها کمک زیادی به همه افرادی که خودرو شخصی دارند کرده است . یکی از فواید ساخت چرخگیر حمل خودرو در زمان پنچری است . به خصوص اگر این پنچری در خارج از شهر اتفاق بیفتد .

همه ما حتی یک بار هم که شده پنچر شدن لاستیک خودرو را تجربه کرده ایم . گاهی پنچر شدن لاستیک ها در داخل شهر اتفاق می افتد و می توانیم به راحتی به نزدیک ترین محل تعویض لاستیک مراجعه کنیم . اما اگر اتفاقی مشابه در خارج از شهر برایمان رخ دهد چه باید کرد ؟ پنچر گیری خودرو در خارج از شهر می تواند همانند یک کابوس باشد .

دلیل پنچر شدن لاستیک ها همیشه سوراخ شدن آن ها توسط یک شی خارجی نیست . گاهی این اتفاق به دلیل استفاده بیش از اندازه از لاستیک و یا مستهلک شدن آن اتفاق می افتد . بهتر است توصیه بررسی خودرو قبل از سفر را جدی بگیریم زیرا در برخی از موارد با مشاهده علائمی به راحتی متوجه می شویم که لاستیک ممکن است پنچر شود .

برای مثال علائمی مانند ایجاد رنگ و یا برجستگی هایی بر روی لاستیک نشان دهنده وجود یک نقص هستند و این هشدار را به ما می دهند که ممکن است به زودی این لاستیک پنچر شود . در صورت مشاهده علائم مشابه می توانیم هر چه زود تر نسبت به رفع این ایرادات و یا تعویض لاستیک اقدام کنیم تا سفری مطمئن تر را تجربه کنیم .

فواید ساخت چرخگیر

اما برخی افراد همواره توصیه های ایمنی قبل از سفر را جدی نمیگیرند و بدون بررسی خودرو وارد جاده می شوند . اما باز هم نگران نباشید . در صورتی که خودرو شما در میان جاده پنچر شد می توانید با شرکت های مربوطه تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که یک جرثقیل یدک کش و یا یک چرخگیر برای کمک به شما و حمل خودرو تا نزدیک ترین محل تعمیر بفرستند .

میکروصنعت یکی از بهترین برندهای سازنده چرخگیر و سازنده جرثقیل یدک کش در ایران میباشد. محصولات دارای گارنتی تعویض و تعمیر رایگان میباشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.