ساخت جرثقیل یدک کش محکم

ساخت جرثقیل یدک کش محکم

ساخت جرثقیل یدک کش محکم، نصب و ساخت جرثقیل یدک کش جز یکی از تجهیزات مهمی است که در خصوص حمل و جابه جا کردن خودرو های سبک و سنگین که خاموش نیز هستند مورد استفاده قرار می گیرد . جرثقیل یدک کشی که برای خودرو های سبک تر مانند همین خودرو های سواری که همه ما در پارکینگ منازلمان شاهد آن ها هستیم ، عموما بر روی یک خودروی وانت نصب می گردد .

شرکت صنعتی میکروصنعت یکی از بهترین شرکت های سازنده چرخگیر و سازنده جرثقیل یدک کش در انواع و مدل های مختلف می باشد . شرکت های امداد خودرو جرثقیل ها و چرخگیر های ساخته شده را از این شرکت و شرکت های مشابه خریداری می نمایند و در نهایت منجر به امداد رسانی به مردم عزیز می شود .

حمل خودرو های تعمیری به وسیله ی چرخگیر ها و یا جرثقیل یدک کش به سریع ترین شکل ممکن انجام می شود . به کارگیری ماشین آلاتی همچون چرخگیر و انواع جرثقیل خودرو بر باعث به وجود آمدن یک اعتماد و اطمینان از سمت افراد به منظور جابه جا کردن خودرو ها به مطمئن ترین ، کم خطر ترین و کم ریسک ترین حالت ممکن شده است .

نصب و ساخت جرثقیل یدک کش را به میکروصنعت بسپارید تا یک جرثقیل یدک کش مناسب و با کیفیت ، استانداردهای روز داشته باشید ، میکروصنعت در زمینه ی نصب و ساخت جرثقیل یدک کش تبحر و تجربه ی خاصی دارد .

میکروصنعت به عنوان بهترین شرکت سازنده انواع جرثقیل یدک کش و ساخت جرثقیل یدک کش محکم شناخته شده است که با اطمینان کامل میتوانید برای ساخت و نصب جرثقیل یدک کش با بهترین شرکت سازنده در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با میکرو صنعت :

تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

تلگرام: https://t.me/microosanat

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.