آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر

, , ,
آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر

آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر به صورت حرفه ای

آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر ، بکسل کردن یا یدک کشی خودرو برخلاف تصور بعضی از افراد کار کاملا اصولی هست. در این مطلب به شما نشان میدهیم که چطور میشود با رعایت چند اصل با اطمینان خاطر یک یدک کشی حرفه ای با چرخگیر را انجام داد.

تاریخچه ی بکسل یا یدکشی خودرو به جنگ جهانی دوم برمیگردد، زمانی که یدک کشی آنقدر رواج داشته که از نیروی انسانی برای یدک کشی و باربری تجهیزات و وسایل نقلیه استفاده میشد.

در حال حاضر هم کشور ها استاندارد هایی رو برای بکسل کردن یا یدک کشی خودرو در آیین نامه رانندگی شان آوردن، بطوریکه در اغلب این آیین نامه ها در مورد خودروی بکسل کننده و ابزارآلات بکسل مثل گیره بکسل، توضیحاتی را آوردند.

بیشتر بخوانیم : 

بهترین سازنده چرخگیر در تهران 

آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر

انتخاب وسیله مناسب از جمله چرخگیر  برای یدک کش کردن خودرو

یدک کشی خودرو

برای یدک کشی خودرو هم میشود از وانت بار و هم از تریلی (تریلر) استفاده کنیم.

در بیشتر کارها از جمله یدک کشی خودرو با چرخگیر، وانت بار ها و حتی ماشین های اس یو وی (SUV) میتوانند کمک بزرگی بکنند ولی این وسیله ها در همه کارها جوابگو نیستند. بهتر است برای تعادل بیشتر خودرویی انتخاب کنید که بدنه و شاسی آن بطور مجزا روی هم سوار شده باشند.

ویژگی هایی مثل سبک بودن و عدم حساسیت زیاد به جریان باد باعث شده که تریلی (تریلر) های دارای کفی به مناسب ترین گزینه برای یدک کشی خودرو تبدیل شوند.

در انتخاب تریلی اگه میخواهید تریلی را برای مدت زمان مشخصی نگه دارید از بین تریلی (تریلر) های فولادی و تریلی های آلومینیومی، بهتره تریلی آلومینیومی رو خریداری کنید، چون علاوه بر اینکه بعد از گذشت زمان تازگی خودشون رو حفظ میکنند، سبکتر هم هستند. البته ناگفته نمونه که تریلی های فولادی ارزان تر و فراوان تر هستند. چنانچه خودروی سواری شما در جاده دچار مشکل شده و فورا نیاز به یدک کش و حمل خودرو دارید میتوانید از این طریق اقدام کنید.

آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر

اصول بارگیری در بکسل کردن خودرو بوسیله چرخگیر

بطور معمول هنگام بارگیری خودرو، برای جلوگیری از اینکه همه وزن خودرو روی دماغه تریلی بیوفتد، کاری میکنند که مرکز خودرو در جلوی اکسل های تریلی باشد. (در غیر اینصورت چرخ های جلوی خودرو یدک کشی بالا میرود) در حالت دیگر باز اگر خودرو بیش از حد عقب باشد، قسمت عقب خودرو بالا میره. در هر دو حالت ترمز بخوبی کار نمیکند و پایداری کم میشود.

بیشتر بدانیم :

ساخت چرخگیر با متد جدید 

کنترل فشار باد لاستیک ها قبل از حمل خودرو با چرخگیر

برای داشتن هندلینگی بصرفه باید فشار باد تنظیم شده، کنترل حرفه ای یدک کشی خودرو و تنظیم مصرف سوخت رو در اولویت قرار بدیم. تنظیم بودن فشار لاستیک تنها مربوط به تریلی نیست بلکه خودرویی که تریلی رو میکشه هم باید فشار باد تایرهاش تنظیم باشد.

و اما در صورتی که به دنبال افرادی هستید که به صورت تخصصی نسبت به ارائه خدمات حمل خودرو و یدک کش خودرو فعالیت می کنند، می توانید از طریق سایت فنی کارا، نزدیک ترین افراد فنی را پیدا کرده و بر اساس سوابق کاری و امتیازاتی که تا کنون به دست آورده اند، از آن ها درخواست خدمات با خودرو بر های مخصوص داشته باشید.

بیشتر بخوانیم : 

ساخت چرخگیر در انواع مدل ها 

آموزش یدک کشی خودرو با چرخگیر

کدام سازنده چرخگیر را برای ساخت چرخگیر انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین سازنده چرخگیر و داشتن یک یدک کشی خودرو بی درد سر میتوانید با بهترین شرکت سازنده انواع چرخگیر ، میکروصنعت در ارتباط باشید.

میکروصنعت به عنوان بهترین سازنده چرخگیر بین مشتریان شناخته شده است ، هدف میکروصنعت رضایت مشتری در زمینه ی ساخت چرخگیر به بهترین صورت است.

بهتر است شرکت سازنده چرخگیری را انتخاب کنید که اگر بعد از چند سال ایرادی برای چرخگیر پیش آمد شانه خالی نکند و چرخگیر را تعمیر کند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.